Úterý
26.11.2024
Franšízová síť s čerstvým ovocem v pravé belgické čokoládě Choco Boss nabízí zajímavý nápad na podnikání s příznivými vstupními investicemi.
 

Slovenská franšízová síť přišla s nápadem tvořit dárkové a cateringové produkty v kombinaci čerstvého ovoce, belgické čokolády a palačinek. Jednoduchý nápad stojí na propracovaném designu a originalitě – z ovoce v čokoládě nabízí vytvořená srdce, kytice, bonboniéry a podobně. Kombinace tvarů a barev dovede zaujmout a zákazníci určitě ocení, že výrobek je čerstvý, bez použití mražených složek. Potenciál má nejen u koncových zákazníků, ale také u firemní klientely a pořadatelů eventů. Na Slovensku se jejich produkce úspěšně rozvíjí v Bratislavě, Trnava, Nitře, Trenčíně, Dunajské Stredě a chystají další. V České republice pak připravují Prahu i Brno. V zahraničí chystají expanzi do Paříže, Dubaje a Las Vegas.

Nyní hledají nové franšízanty, kteří by tento koncept rozšířili i do dalších měst. „Franšíza má velký potenciál jako startovní podnikání. Značka má propracovaný marketing, výborný dosah na sociálních sítích a dovede se toto know-how podělit i s franšízanty. Velká výhoda j e-shop s promyšlenou nabídkou produktů, který generuje další významnou část tržeb až do výšky dvoj až trojnásobku tržby,“ říká manažerka pro rozvoj sítě Ing. Nikoleta Baloghová. 

Franšízant tedy potřebuje zejména chuť do podnikání a vstupní kapitál na pořízení provozovny. Výše investice závisí na dané lokalitě a stavu prostor. Franšízor v rámci spolupráce pomůže vytipovat vhodný prostor, a i dohodnout podmínky. Zájemce o franšízu nemusí mít zkušenosti s podnikáním, franšízor mu pomůže vyřídit živnostenské oprávnění i veškerou administrativu pro gastro provoz, jako je hygiena a další. Dále jej zaučí v celém procesu výroby a obchodu a poradí mu s nastavením finančních procesů i marketingu. Franšízor uvádí, že měsíční průměrný zisk franšízy je obvykle v rozmezí 100 až 200 000 Kč, větší města mohou generovat až čtvrt milionu. Franšízový poplatek se odvíjí od výše tržby.


Choco Boss staví na čokoládě / Slovenská franšíza nabízí kombinaci čerstvého ovoce a pravé belgické čokolády, zpracované do hravého designu.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015