Coffeeshop Company

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
COFFEESHOP COMPANY je rodinná rakouská značka s více než 25 lety mezinárodních zkušeností s vývojem a provozováním ziskových restaurací nabízejících bezkonkurenční odbornost v oblasti nápojů a produktovou kompetenci založenou na prémiových produktech.
Značka COFFEESHOP COMPANY, založená v roce 1999 skupinou Schärf s více než 60 lety zkušeností s kávou, je osvědčeným konceptem napříč kontinenty, mění pozici kávy jako lifestylového produktu, mísí rakouské kávové tradice s moderními inovacemi, což vede k ziskovým obchodním modelům založeným na provozní dokonalosti. po celém světě.
Značka si již vybudovala pozici a povědomí na trhu se zaměřením jak na regionálně vyvinuté prémiové produkty, tak na rozvoj celosvětové franchisové sítě, která je uznávána pro vynikající kvalitu produktů a zkušenosti se službami.
Coffeeshop Company CEE s.r.o. patřící společnosti The Coffeeshop Company GmbH v Rakousku je držitelem master-franchise licence značky COFFEESHOP COMPANY v Polsku, Maďarsku, České republice a na Slovensku od roku 2007.
Výhody franchisy COFFEESHOP COMPANY
- Více než 25 let zkušeností s vývojem konceptů kávy.
- Odbornost v oblasti nápojů založená na speciálně vyvinutých ingrediencích a receptech.
- Moduly obchodů mají dokonalý koncept a hodí se pro každou velikost obchodu.
- Zkušenosti s celosvětovou sítí a gastronomickými službami napříč kontinenty.
- Neustálé školení a vývoj, optimalizace produktů a udržitelný rozvoj.
Typy franchisových jednotek
- Prémiový modul < 120 m2
- Standardní modul < 60 m2
- Vysokofrekvenční modul cca. 20m2
- Řešení typu Shop-in-Shop
- Řešení Prout-to-server
- Samoobslužné kiosky
Franchisové provozovny
- 97 kaváren (Rakousko, Německo, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Gruzie, Arménie)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Před otevřením a nepřetržitě po něm je poskytováno praktické koncepční školení založené na předávání znalostí, intenzivní přípravě produktů a vynikajících provozních standardech.
- Všem franchisantům jsou nabízeni kvalifikovaní a zkušení profesionálové napříč všemi odděleními, manuály, příručky a přizpůsobené školicí balíčky.
- Marketingová podpora
- Kompletní logistika, controllin
Potřebná počáteční investice
Poplatek za franchisu:
- 25 000 EUR > 90 m2
- 20 000 EUR 30 - 90 m2
- 10 000 EUR < 30 m2
COFFEESHOP COMPANY má franchisový poplatek od 20 000 €, s celkovou počáteční investicí od 60 000 €.
Investice do kavárny je závislá na typu modulu, umístění a podmínkách místního trhu. Očekává se v rozmezí 60 000 až 350 000 EUR a zahrnuje zřízení kavárny, včetně vybavení, nábytku a vybavení.
Měsíční poplatek:
- 3 % franchisový poplatek z obratu
- 3 % marketingový poplatek
Dobu návratnosti v závislosti na lokalitě lze očekávat v rozmezí 18-30 měsíců.
Základní požadavky
- Kandidát se musí ztotožnit s principy a s manuálem našeho konceptu, uvedených ve franchisové a obchodní smlouvě.
- Kandidát musí být připraven na financování celého projektu.
Informace o franchisorovi
Coffeeshop Company CEE s.r.o.
Jánoškova 4 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
+421 907 818 274
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Zhanna Alanova – Managing Director
Více informací
Správcem osobních údajů je Coffeeshop Company CEE s.r.o. (Jánoškova 4 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coffeeshop Company a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na coffeeshopcompany.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.

Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.

Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Franšízová síť s čerstvým ovocem v pravé belgické čokoládě Choco Boss nabízí zajímavý nápad na podnikání s příznivými vstupními investicemi.
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.