Coffeeshop Company
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
TIZIA, s.r.o. je Master Franchisee značky Coffeeshop Company v Polsku, Maďarsku, České republice a na Slovensku od roku 2007.
Koncept Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku pod společností Schärf, která má 60letou historii v dovozu a pražení kávy a výroby espresso strojů. Svou první pobočku otevřel ve Vídni. V současné době najdete tuto značku až v 28 zemích světa. V Česku začal koncept provozovat svou první kavárnu v roce 2007.
Kvalita této značky spočívá ve spojení tradičních hodnot podávání kávy a moderních trendů přípravy kávových specialit. Koncept sází na to, že se káva stává součástí životního stylu a je spojena se specifickou kulturou. Coffeeshop Company přináší atmosféru spojenou s vídeňskými kavárnami, včetně interiéru a obsluhy.
Franchisové provozovny
- Česká republika: 9 kaváren
- Slovensko: 24 kaváren
- Maďarsko 11 kaváren
- Polsko 3 kavárny
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Podpora při výběru lokality, negociace podmínek nájmu, investiční a finanční plán, realizace „na klíč”
- Školení a trénink ve vlastních provozovnách, mystery shopping
- Marketingová podpora
- Kompletní logistika, controlling
Potřebná počáteční investice
- Hodnota licence platné na 10 let je závislá na velikosti a typu konceptu od 5 000 EUR bez DPH.
- Investice do kavárny je závislá na velikosti a typu konceptu, bližší informace poskytneme na konkrétní lokalitu a prostor, ale nejnižší hranice je od 30.000 EUR až do 120.000 EUR.
- Měsíční franchisový poplatek 2% z obratu
Základní požadavky
- Nabízíme různé typy konceptů a naše kavárny umíme umístit jak do malých lokalit (tzv. typ "TO GO" - kde potřebný prostor je od cca 5m2) až po ty velké (typu "Lounge" - s prostorem až do 150 m2).
- Kandidát se musí ztotožnit s principy a s manuálem našeho konceptu, uvedených ve franchisové a obchodní smlouvě.
- Kandidát musí být připraven na financování celého projektu.
Informace o franchisorovi
Tizia , spol.r.o
Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava
+421 907 818 274
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Lukáš Jagnešák – Area Manager CZ
Více informací
Správcem osobních údajů je Tizia , spol.r.o (Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coffeeshop Company a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na coffeeshopcompany.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.