Coffeeshop Company

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
COFFEESHOP COMPANY je rodinná rakouská značka s více než 25 lety mezinárodních zkušeností s vývojem a provozováním ziskových restaurací nabízejících bezkonkurenční odbornost v oblasti nápojů a produktovou kompetenci založenou na prémiových produktech.
Značka COFFEESHOP COMPANY, založená v roce 1999 skupinou Schärf s více než 60 lety zkušeností s kávou, je osvědčeným konceptem napříč kontinenty, mění pozici kávy jako lifestylového produktu, mísí rakouské kávové tradice s moderními inovacemi, což vede k ziskovým obchodním modelům založeným na provozní dokonalosti. po celém světě.
Značka si již vybudovala pozici a povědomí na trhu se zaměřením jak na regionálně vyvinuté prémiové produkty, tak na rozvoj celosvětové franchisové sítě, která je uznávána pro vynikající kvalitu produktů a zkušenosti se službami.
Coffeeshop Company CEE s.r.o. patřící společnosti The Coffeeshop Company GmbH v Rakousku je držitelem master-franchise licence značky COFFEESHOP COMPANY v Polsku, Maďarsku, České republice a na Slovensku od roku 2007.
Výhody franchisy COFFEESHOP COMPANY
- Více než 25 let zkušeností s vývojem konceptů kávy.
- Odbornost v oblasti nápojů založená na speciálně vyvinutých ingrediencích a receptech.
- Moduly obchodů mají dokonalý koncept a hodí se pro každou velikost obchodu.
- Zkušenosti s celosvětovou sítí a gastronomickými službami napříč kontinenty.
- Neustálé školení a vývoj, optimalizace produktů a udržitelný rozvoj.
Typy franchisových jednotek
- Prémiový modul < 120 m2
- Standardní modul < 60 m2
- Vysokofrekvenční modul cca. 20m2
- Řešení typu Shop-in-Shop
- Řešení Prout-to-server
- Samoobslužné kiosky
Franchisové provozovny
- 97 kaváren (Rakousko, Německo, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Gruzie, Arménie)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Před otevřením a nepřetržitě po něm je poskytováno praktické koncepční školení založené na předávání znalostí, intenzivní přípravě produktů a vynikajících provozních standardech.
- Všem franchisantům jsou nabízeni kvalifikovaní a zkušení profesionálové napříč všemi odděleními, manuály, příručky a přizpůsobené školicí balíčky.
- Marketingová podpora
- Kompletní logistika, controllin
Potřebná počáteční investice
Poplatek za franchisu:
- 25 000 EUR > 90 m2
- 20 000 EUR 30 - 90 m2
- 10 000 EUR < 30 m2
COFFEESHOP COMPANY má franchisový poplatek od 20 000 €, s celkovou počáteční investicí od 60 000 €.
Investice do kavárny je závislá na typu modulu, umístění a podmínkách místního trhu. Očekává se v rozmezí 60 000 až 350 000 EUR a zahrnuje zřízení kavárny, včetně vybavení, nábytku a vybavení.
Měsíční poplatek:
- 3 % franchisový poplatek z obratu
- 3 % marketingový poplatek
Dobu návratnosti v závislosti na lokalitě lze očekávat v rozmezí 18-30 měsíců.
Základní požadavky
- Kandidát se musí ztotožnit s principy a s manuálem našeho konceptu, uvedených ve franchisové a obchodní smlouvě.
- Kandidát musí být připraven na financování celého projektu.
Informace o franchisorovi
Coffeeshop Company CEE s.r.o.
Jánoškova 4 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
+421 907 818 274
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Zhanna Alanova – Managing Director
Více informací
Správcem osobních údajů je Coffeeshop Company CEE s.r.o. (Jánoškova 4 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coffeeshop Company a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na coffeeshopcompany.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.