Easy Wine

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
- Ideou konceptu Easy Wine je nabídnout hostům příjemnou atmosféru, kde se mohou setkávat s přáteli, rodinou nebo kolegy a přitom nabídnout široké spektrum kvalitních vín, chutného jídla, barových technologií a špičkového servisu.
- Podnikání s Easy Wine je navrženo tak, aby přinášelo stabilní a rostoucí příjem při jednoduchém managementu. Ostatní restaurace mají vysoké náklady na zaměstnance, koncept Easy Wine jich má však na minimum a přitom zachovává kvalitní obsluhu. Pouze 1 - 2 zaměstnanci jsou potřební v kuchyni a 1 - 2 na baru. Našim partnerům poskytujeme všechny materiály, barové a restaurační tréninky a trénink zaměřený na poskytování služeb zákazníkům.
- Výnosnost je zaručena díky vysoké ziskovosti vín v Evropě a vysokým maržím
- Technologie v Easy Wine dovoluje dávkování nápojů a díky tomu je výnosnost konzistentní. Naše dávkovače vín je drží v optimálních teplotách při zachování chutí. V Easy Wine nikdy nevydrží otevřená láhev déle než týden.
- Vyvinuli jsme software, který je propojen s prodejním systémem a sleduje úhrady kartou, spotřebu, loajálnost a pokladnu. Náš systém také umožňuje monitorování prodejů a spotřeby z jakéhokoli místa na zemi díky internetovému připojení na počítači nebo smart phone. Náš software bezproblémově spolupracuje s prodejním místem a dávkovači vín a v budoucnu bude mít další nové funkce.
- Podnikání s bary nebo restauracemi může být velmi komplexní s různými kalkulacemi, sledováním nákupních cen a marketingu, stavu skladu, pracovních sil a marží. Easy Wine tým počítá pro Vás marže na každý produkt, který prodáte a každý náklad, který vznikne. Tyto kalkulace mohou být použity jako návod k dosažení co nejvyšší ziskovosti.
- Poskytneme Vám také nástroje na finanční modulace, kde můžete vkládat vlastní data pro zjištění nákladů, návratnosti investice a ziskovosti podnikání.
- Náš odborník na vína se stane Vaším sommeliéra. Nepotřebujete najímat drahý personál. Sommelier Vám pomůže vybrat nejlepší mezinárodní a lokální vína spolu s Vámi pro Váš region.
- Chceme, aby Vaše podnikání bylo co nejjednodušší při profesionální zvládnutých operacích a abyste byli úspěšní.
Nabízíme také koncept s nabídkou samoobslužných piv Easy Beer.
Vlastní provozovny
- Riga - Lotyšsko
Franšízové provozovny
- Tbilisi -Gruzie
- Budapešť - Maďarsko
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Easy Wine je navrženo aby bylo dostupné ve třech různých kombinacích:
- Bar / restaurace v oblíbené turistické lokalitě
- Bar / restaurace v nákupním centru/ na letišti (ne terasa)
- Bar / restaurace v oblíbených lokálitách pro místní obyvatele (menší sezónní vliv, mírně odlišné menu)
Různé možnosti pro vaše podnikání:
- Prostory od 150 m2 do 500 m2
- Formát podnikání - franšíza
- Licence na jednu (franšíza), více provozoven (multi-franšíza) nebo na oblast (area develeopment)
Balíček Easy Wine obsahuje:
- Úvodní školení a školení zaměřené na poskytování služeb zákazníkům
- Operační manuál
- Kniha značky se základními složkami pro marketing a komunikaci
- Detailním finanční model pro provoz, skupinu provozů a jejich rozvoj
- Vyhodnocení a schválení lokality a prostorů
- Možnost pronájmu zařízení
- Lokální vína a menu (pokud je nezbytné)
- principy cenotvorby
- Inovativní technologie a software
- design konceptu
- Nákupní ceny vín díky velkému odběru ve skupině jsou nižší
- Inovativní dávkovače vína a software - speciální cena je poskytnuta pouze franšízantům
- Ostatní dodavatelé a producenti nábytku, zařízení, hlavních produktů poskytují také speciální ceny
- Návrh Webové stránky a internetové domény
- Tréninky a návštěvy z centrály
- marketingová podpora
- Změny jídelníčku spolu s recepty a instrukcemi k přípravě
Potřebná počáteční investice
Investice
- Celková investice záleží na několika faktorech: náklady na prostory, nájem, atd.
- Typická Easy Wine restaurace / bar vyžaduje investici začínající na EUR 150,000 (včetně zařízení a softwaru přibližně EUR 80,000). Možnost pronájmu zařízení. Stačí se zeptat.
- Očekávaná návratnost investice: 14-30 měsíců.
- Franšísová smlouva: 10 let (s možností prodloužení).
Franšízový poplatek
- Standardní poplatek: EUR 23,750
- Vstupní poplatek snížený pro prvního franchisanta v zemi a pro franšízu s více pobočkami (dohodněte se na podmínkách)
- Průběžný poplatek začíná od 4tého měsíce od otevření provozu
Area Developer (oblast)
- Podmínkyjsou sjednávány individuálně
Základní požadavky
Nepotřebujete žádné sledování vývoje baru nebo restaurace ani jejich management. Vše dodáme. Jediné co potřebujete je láska k dobrému jídlu, vínu, kreativitu a vytvoření příjemné atmosféry pro lidi. A musíte být schopni investovat do své budoucnosti.
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Juris Roganovs (kontaktujte prosím v angličtině)
Více informací
Správcem osobních údajů je SIA EASY WINE. Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Easy Wine a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na easywine.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Zahraniční značky mají stále zájem expandovat do Česka. Jejich chuť ukousnout si alespoň kousek z koláče českých zákazníků nezkazila ani pandemie.
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.
Myslíte si, že provozovat restauraci či bar znamená zaměstnávat početný personál? Nemusí tomu tak být vždy. Franšíza Easy Wine ví, jak na to a nabízí licenci pro rozvoj sítě v Česku.
Jak už název napovídá, Easy Wine a Easy Beer jsou inovativní gastronomické koncepty, které své zákazníky přitahují jako magnet. Shodnou se na tom jejich majitelé i franšízanti.
Češi pijí stále více dražšího vína. Franšízové vinotéky Cavavin sázejí na pestrou nabídku, české Víno Hruška na výběr toho nejlepšího.

Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.

„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
„Slovenský trh již máme zcela pokrytý. V Česku, Maďarsku a Polsku prostor pro nové franšízanty stále je,“ říká majitel konceptu La Donuteria Peter Straňák.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.