La Donuteria

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Nejjednodušší cesta k popularitě je jednoduchá: Sdílejte krabici donutků se svými přáteli.
Donut je celosvětovým nejprodávanějším typem dezertu, jen ve Spojených státech amerických se jich ročně sní více jak 10 miliard kusů. Tyto koláčky, pocházející z Holandska, mají bohatou historii a stále více rostoucí základnu fanoušků po celém světě.
A my, v La Donuteria, přinášíme takovéto poctivé, domácí, ručně dělané, exkluzivní donutky už i do České republiky!
Vždy čerstvé, vždy voňavé a vždy neodolatelný chutné. Naše gourmet donutky vyrábíme s láskou ručně každé ráno podle našeho speciálního tajného receptu jako jedni z prvních v Evropě.
Náš koncept, který jsme vyvíjeli v UK, se za 3 roky fungováním stal druhou největších sítí handmade donuterií v EU. Aktuálně otevíráme další pobočky ve Vídni, Innsbrucku, Praze, Budapešti a Mnichově, čímž bychom se měli stát do konce roku č. 1 v Evropě. Další zájemce o franšízovou spolupráci aktuálně evidujeme z Německa, Holandska, Dánska, Norska, Dubaj, Ománu, Singapuru a USA.
Jsme hrdí na naše další úspěchy:
- stali jsme se jedním z předních street-food konceptů v CEE
- více jak 500.000 spokojených zákazníků
- více jak 30.000 followerů na sociálních sítích
- finalista Soutěž EY (Ernst & Young) Podnikatel Roku 2018
- Certificate of Excellence od Společnosti Tripadvisor
- v Londýně nás ocenili Jako jeden z TOP 10 světových konceptů pro donut shop
- .. ale nejvíce nás těší, že naše donutky zákazníkům úžasně chutnají, dostáváme obrovské množství poděkování a pozitivních recenzí, a naše zákaznické hodnocení na sociálních sítích jsou na úrovni 4,9 z 5 možných hvězdiček po více jak 600 zákaznických recenzích.
Za naším úspěchem stojí TOP kvalita, a to že přinášíme do Evropy originální a inovativní koncept – celý náš systém, stejně jako naše tajné receptury připravoval a ladil náš mezinárodní tým v Londýně více jak rok. Vyzkoušeli jsme více jak 100 různých receptů, dokud jsme nebyli na 100 % spokojeni. Nepřevzali jsme chuť amerických donutků, ale lokalizovali jsme ji a upravili jsme jejich chutě na ty naše evropské. Za poslední rok jsme navštívili velké a významné donuterie po světě – v Londýně, Sydney, New Yorku, Miami, Hong Kongu a v objektivním srovnání s nimi máme výjimečnou kvalitu. Můžeme říct, že kvalitou a chutí jsme číslo 1 v Evropě.
Proto, i když už donuterie v daném městě je, lidé jsou velmi mile překvapeni až zděšeni, jak velký rozdíl v chuti a kvalitě přinášíme. Jsme rádi, že naše provozovny jsou de facto zákaznicky ohodnocený jako nejlepší gastronomický provoz v zemi. Stejně tak to vidíme i na reakcích turistů – například naši zákazníci z USA a UK, kteří prakticky vyrůstali od dětství na donutkách, nám říkají a píší recenze, že ty naše byly nejlepší, jaké kdy jedli.
Žádné polotovary, náhražky, potravinářská chemie, strojová výroba, donuty vyrobené na zakázku v pekárně, mražené polotovary ani nic podobného u nás NENAJDETE – proto ta skvělá chuť! Připravujeme si vlastní karamel, naše malinová glazura je opravdu z malin, které dovážíme z Německa. Vyrábíme si vlastní náplně a lahodné krémy, čokoládou vozíme z Belgie a vanilku až z Madagaskaru.
Velmi důležitý je i charakteristický design našich provozoven zařízených v poutavém "Provence" stylu, který velmi přitahuje zákazníky a umožňuje nám dalším atraktivní prezentaci i na sociálních sítích. I díky tomu jsme se stali LOVEBRAND.
Naši stálou nabídku donutků výborně doplňují týdenní a měsíční speciály, které vždy přitáhnou nové a nové zákazníky. Většina donutků z naší nabídky máme VEGAN, což je aktuálně jeden z nejrychleji rostoucích trendů. I milovníci kávy si u nás přijdou na své, protože připravujeme čerstvě pražené výběrovou kávu (Specialty Coffee) z jedné z nejlepších pražíren v Evropě. Nabídku doplňujeme výbornými domácími limonádami, atraktivními drinky dováženými přímo z USA, Mexika, Thajska, a nabízíme také chutná vína, mošty, Rosé a Prosecco.
Přinášíme tak hotový koncept, na kterém pracoval mezinárodní tým specialistů 3 roky, 12 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme puntičkáři, 100x jsme ladili každý detail konceptu, ať už je to design provozu, obaly, receptury, nebo provozní systém, tak aby vše spolu získalo ten pověstný perfektní vibe.
Velkou výhodou je provozní jednoduchost, která nevyžaduje lidi s vyšší kvalifikací, protože nedostatek pracovních sil je aktuálně jeden z největších problémů. Celý koncept umíme perfektně provozovat i se šikovnými studenty, což zvyšuje flexibilitu a optimalizuje náklady. Velikost prostor nám stačí od 40 do 70 m2, což snižuje náklady na nájem. Zároveň většinu surovin logisticky zajišťujeme my i pro naše franšízové pobočky, čímž výrazně snižujeme starosti a také pořizovací ceny pro naše franšízové partnery.
Na první pohled se zdá jednoduché otevřít si například vlastní kavárnu, ale lidé se zkušenostmi vám řeknou, že gastronomie je jeden z nejtěžších segmentů podnikání. Většina nových konceptů nepřežije první 1-2 roky, světové statistiky říkají, že je to až 80 % nových firem. S námi nebudete na podnikání sami, získáte licenci a know-how na existující vyladěný a úspěšný systém. Franšízová licence Vás ochrání od mnoho počátečních zakopnutí, neúspěchů, starostí, nedostatku know-how, drahých chyb a návratů ze slepých uliček, které stojí spoustu času a peněz.
Našimi typickými zájemci o franšízu jsou zaměstnanci či manažeři větších firem, kteří mají motivaci změnit 9 – 17h práci a začít vlastní podnikání, ale nemohou přijít na ten správný nápad. Stejně vidíme velký zájem u mladých lidí ve věku do 30 let, kteří raději, než vstup do zaměstnání, preferují vlastní podnikání, nezávislost, možnost být sám sobě šéfem, pracovat od začátku pro sebe, a ne pro jiné a dělat to co mají rádi. A jako bonus k tomu je možnost budovat si vlastní firmu, která postupně roste na hodnotě.
Nyní chceme umožnit i dalším lidem, aby mohli zopakovat úspěch kteří jsme dosáhli my. Nabídnout jim příležitost vybudovat si vlastní podnikání, a pomoci jim posouvat se tak v životě dopředu. Mnoho lidí má sen mít svou vlastní pěknou a stylovou kavárnu nebo cukrárnu, a nás velmi naplňuje, že jim tyto sny pomáháme splnit.
Máme tu nejlepší práci na světě, neboť děláme lidi šťastnými.
LA DONUTERIA® je registrovanou mezinárodní ochrannou známkou společnosti Sweet & Delicious, s.r.o.
#bestdonutsintown
Vlastní provozovny
- 1x Slovensko + 2 mobilní food-trucky
Franšízové provozovny
- 2x Česká republika + 6x v přípravě
- 8x Slovensko + 7x v přípravě
- 3x Maďarsko v přípravě
- 2x Rakousko + 1x v přípravě
- 1x Německo + 2x v přípravě
- 1x Dánsko
- 1x Holandsko v přípravě
- 1x Řecko v přípravě
- 1x Kypr v přípravě
- 2x Kanada v přípravě
- 1x USA v přípravě
- 1x Singapur v přípravě
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Originální koncept, který je "IN"
- Možnost být jedním z prvních hráčů na trhu
- Prostor pro seberealizaci ve vlastním podnikání s ověřeným partnerem
- Pomůžeme vám s výběrem vhodného místa pro provoz
- Poradíme, na co si dát pozor a ochráníme vás před uzavřením nevýhodné nájemní smlouvy
- Poskytneme vám potřebné know-how pro vybavení všech potřebných úředních povolení - od založení vlastní s.r.o. až po povolení k otevření od Hygieny
- Poskytneme Vám Design manuál provozu a poradíme kde a jaké zakoupit zařízení
- Zajistíme logistiku a dodávání surovin, obalů a marketingových materiálů
- Zaškolíme Vás na pečení i prodej a předáme know-how
- Poskytneme Vám Provozní manuál a zajistíme know-how, podporu a zaběhnutý systém úspěšného řízení provozoven
- Spolu s vámi nastartujeme prodej a poradíme Vám, jak to dělat co nejlépe
- Pomůžeme Vám s nastavením lokálního marketingu
- Neustálá podpora a poradenský servis po dobu trvání licence
- Nastavení kontrolního systému úspěšného fungování franšízového konceptu sítě La Donuteria
- Centrální marketing a podpora značky
- LOVEBRAND, silné jméno úspěšné značky s pozitivním ohlasem u zákazníků
- Více než 30.000 "followerů" na sociálních sítích
- Důraz na neustálý vývoj a rozšiřování nabídky
- Naše dlouholeté gastro zkušenosti z UK a USA
- Win - Win - Win = náš systém je výhodný pro všechny strany
Potřebná počáteční investice
- Férovost - franšízový poplatek platíte pouze když vyděláváte
- Jednou z hlavních výhod je relativně nízká celková investice v porovnání s jinými gastro franšízovými koncepty, a to už od 500 - 900 tis. Kč, která zahrnuje již vše potřebné - designové úpravy a zařízení prodejny, vybavení kuchyně, vstupní franšízových licenci a úvod zásoby na první měsíc
- Velmi zajímavá ziskovost, která se pohybuje obvykle v menších městech mezi 75 - 130 tis. Kč měsíčně, ve větších městech i 130 - 260 tis. Kč měsíčně
- Díky tomu velmi rychlá návratnost investice (ROI)
- Finance v plusu obvykle už od prvního měsíce - zatím všechny pobočky byly ziskové už od prvních dnů po otevření, není proto třeba čekat na náběhovou křivku tržeb
- Možnost dalšího zvýšení tržeb extra prodejem pro firemní zákazníky, účastí na street-food, hudebních a sportovních eventech, spoluprací s cateringovými, svatebními nebo eventová agenturami, apod.
Základní požadavky
- Sdílení filozofie a vize značky La Donuteria
- Odhodlání zavázat se k dlouhodobému obchodnímu vztahu
- Vášeň pro sladké, kvalitu a excelentní zákaznický servis
- Iniciativu, podnikatelského ducha a orientaci na zákazníky
- Disponovat počátečním vstupním kapitálem, resp. možností vzít si úvěr
- Ochotu aktivně působit na provozu a starat se o každodenní operativu
- Realizovat lokálního marketingu
- Vůli ztotožnit se s dodržováním postupů a standardů, které síť La Donuteria používá pro zachování stejné kvality produktů i služeb
- Schopnost vést a motivovat vlastní tým na cestě k úspěchu
Informace o franšízorovi
Sweet & Delicious, s. r. o.
Majerníkova 17, 841 05 Bratislava, Slovensko
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Peter Straňák
Více informací
Správcem osobních údajů je Sweet & Delicious, s. r. o. (Majerníkova 17, 841 05 Bratislava, Slovensko). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému La Donuteria a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na instagram.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

„Slovenský trh již máme zcela pokrytý. V Česku, Maďarsku a Polsku prostor pro nové franšízanty stále je,“ říká majitel konceptu La Donuteria Peter Straňák.
Slovenští podnikatelé rozšiřují svůj byznys na našem území. Od loňska do svých portfolií zařadili dalších 458 českých firem. Uspět se zde snaží i franšízy.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
Ze dne na den zůstaly kvůli nařízením vlády všechny pobočky La Donuteria zavřené. Dnes franšízy i díky věrnosti zákazníků částečně fungují.
Je vaším snem otevřít si stylovou kavárnu či cukrárnu? Co se stát součástí franšízové sítě La Donuteria a vsadit na donuty, které jsou celosvětově nejprodávanějším dezertem?

Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.

„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.