Waf-Waf
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Náš příběh
V roce 2016 se zrodila myšlenka, směřující k založení unikátního franchisového konceptu ve formě fast-casual se zaměřením na vafle, palačinky a lívance s dalším rozšířením o milkshakes, fresh-juices a ostatní doplňkový sortiment. Celý koncept se proměnil v realitu v roce 2017, kdy se otevřela první pobočka Waf-Waf v Praze na Letné. Během dalších let se podařilo množství poboček rozšířit o lokality Praha 2, Praha 1 či o franchisovou provozovnu v Brně. Během následujících let se interně pracovalo na vytvoření silné struktury a zázemí, které umožnilo digitální rozvoj společnosti a umocnilo tak zájem o nové lokality v podobě franchisového modelu. Aktuálně výhled směřuje k otevření vícero lokalit, které budou vhodné pro umístění značky Waf-Waf a disponovat ke konci roku 7 pobočkami v různých částech ČR. Pro rok 2024 je strategie Waf-Waf zaměřená na prvotní zahraniční expanze, po kterých je již nyní značná poptávka.
Produkty
Waf-Waf a produkty samotné se pak i díky propracovanému marketingu staly již po několika dnech hitem jak mezi veřejností, tak i na sociálních sítích. Naše viralita a jedinečnost spočívá v kombinaci pojetí výběru daných palačinek a vaflí či lívanců, kdy je možné tyto věci poskládat dle své vlastní volby z více než 50 přísad a také zdobení, které se vymyká zaběhlým celosvětovým standardům.
Nabídka je rozšířena také o naše originální produkty, které nelze nikde jinde najít. Díky speciální nabídce, která se kvartálně obměňuje můžeme dopřát neustálý a jedinečný nový zážitek našim zákazníkům.
STRATEGICKÉ PILÍŘE SPOLEČNOSTI
1. INOVATIVNÍ KONCEPT
Unikátnost Waf-Waf spočívá především v inovativním konceptu přípravy vaflí, palačinek a lívanců. Koncept zákazníkům umožňuje sestavit si svůj vlastní produkt za pomocí desítek slaných a sladkých přísad, který pak školený personál čerstvě připravuje přímo před nimi. Po pár minutách je nazdobená vafle či palačinka hotova a zákazník si jí může sníst buď přímo v restauraci nebo vzít s sebou. Díky tomuto konceptu pak zákazníci mají téměř neomezené množství kombinací, a Společnost tak dokáže zaujmout široké spektrum konzumentů.
2. WAF-WAF JAKO LOVEBRAND
Waf-Waf je díky svému zaměření na kvalitu provedení a jedinečnému zdobení velmi oblíbený především u mladé generace, která si jídlo ráda fotí a sdílí na sociálních sítích, což Společnosti pomáhá vytvářet efektivní virální kampaně. Aby Společnost toto zapojení zákazníků do marketingu ještě více podpořila, začala spolupracovat se známými českými influencery, kteří propagují značku Waf-Waf mezi svou širokou základnu fanoušků. Úspěch této strategie je již dnes vidět na velkém počtu fanoušků Společnosti na sociálních sítí, kdy má za své působení na sociálních sítích přes 32 tis. fanoušků. Z Waf-Waf se tak stal tzv. „lovebrand“, kdy se její zákazníci stávají součástí celého konceptu.
3. RŮSTOVÝ POTENCIÁL
Waf-Waf se podařilo z inovativního konceptu vybudovat v krátkém čase úspěšnou značku. Celý koncept je přitom velice jednoduchý a může se snadno přizpůsobit dané lokalitě a zázemí. Restaurace tedy můžou bez problému fungovat v menších či větších prostorách bez ohledu na to, jestli se jedná o obchodní centrum nebo jinou kamennou prodejnu. Tato jednoduchá koncepce spolu se silnou značkou a know-how Waf-Waf tak nabízí ideální kombinaci pro úspěšnou franšízovou expanzi, kterou Společnost plánuje v budoucnu započít.
KONCEPTY – WAF-WAF FRANCHISE
- Pobočka v OC (80 – 180 m2)
- High street koncept (60 m2 – 150 m2)
- Stand koncept (20 – 50 m2)
Vlastní provozovny
- Praha 7 - Letná
- Praha 2 - I.P. Pavlova
Franchisové provozovny
- Praha 1 - OC Palladium
- Praha 6 - OC Řepy
- Liberec - OC Forum Liberec
- Ostrava - Forum Nova Karolina
Aktuálně hledáme franchisanty pro lokality: Plzeň, Hradec Králové, Brno, Ústí nad Labem, České Budějovice aj.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Před otevřením provozovny:
- Vyhledání vhodné lokality, nabídka z lokalit, které jsou k dispozici
- Architektonická studie a projekt provozovny
- Výstavba a vybavení provozovny na klíč
- Nábor a vyškolení kompletního personálu včetně Vás, kde Vás zasvětíme do jednotlivých procesů (provoz, kvalita, marketing, finance, personalistika, kontrola restaurací, věrnostní systém, software aj.)
Po otevření provozovny:
- Zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky
- Podpora centrály Waf-Waf
- Nastavení marketingové strategie a pomoc při lokálním marketingu
- Kontrolní systémy provozovny
- Kompletní softwarové vybavení – pokladní systém, sklady
- Hodnocení Vaší výkonnosti a hledání optimálního řešení
- Vývoj a dodržování standardů značky
Potřebná počáteční investice
PRVOTNÍ INVESTICE
- Vstupní poplatek 500 000 Kč
- Kauce 250 000 Kč
- Investice do provozovny od cca 1,5 milionu Kč v závislosti na velikosti pobočky a její stavební připravenosti.
- Dále je nezbytné připravit se na náklady spojené s otevření provozovny jako je např. školení zaměstnanců, prvotní náklady za zboží.
MĚSÍČNÍ POPLATKY
- Franšízový poplatek: 10-12 % z tržby v závislosti na finančních výsledcích.
PROVOZNÍ NÁKLADY
- Nájemné a energie
- Mzdové a personální náklady
- Suroviny, obaly a logistika
- Marketing v rámci a okolí provozovny
- IT a Systémy
- Kontrolní mechanismy provozovny
- Ostatní provozní, režijní a finanční náklady
Smlouva se uzavírá na dobu 5 let. Návratnosti investic lze dosáhnout u malé pobočky ve 12 měsících, u velké pak mezi 15-30 měsíci.
Základní požadavky
- Finanční zajištění (možno úvěrem)
- Osobní angažovanost
- Ochota trénovat se, ochota ke změnám
- Zkušenosti s restauračním provozem (není podmínkou)
Informace o franchisorovi
Waf-Waf Group s.r.o.
Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2
+420 732 653 933
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jonáš Basel
Více informací
Správcem osobních údajů je Waf-Waf Group s.r.o. (Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Waf-Waf a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na waf-waf.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Velká česká města, právě do nich chce se svými pobočkami proniknout franšíza Waf-Waf. V Brně i Praze již fungují.
Franšíza Waf-Waf má na trhu zatím jen 4 pobočky. Jejich počet chce navýšit prostřednictvím franšízantů. Jaká investice na ně čeká?
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.