Raketou.cz

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Raketou.cz je jednou z nejúspěšnějších značek skupiny MyFoodPlace, provozující tzv. Cloud/ Dark kitchens, která celkem zastřešuje přes 20 gastro konceptů.
Pizza Raketou je druh Americké pizzy, postavené na originální receptuře vyššího, nadýchaného těsta. Celá značka vznikla teprve nedávno, na začátku COVID pandemie, ale rychle se stala velice oblíbenou alternativou ke „klasickým“ italským pizzám, kterých je na trhu nekonečné množství.
Filozofie značky a našeho přístupu je postavená na odlišnosti od průměrné italské pizzy. Pizza Raketou je prostě jiná, lepší, a to ve všech aspektech.
V čem se Raketou.cz liší od běžné pizzerie?
- Originální receptura vyššího, nadýchaného těsta amerického stylu
- Použití vybraných surovin vyšší kvality
- Bohatší bezokrajové zdobení pizzy
- Unikátní krabice s dvojitou klopou a zesílenou stěnou
- Domácí omáčky k pizzám
- Originální jména a chutě (např. pizza s trhaným masem, nebo s borůvkami)
- Technologie pečení, která umožňuje rychle zaškolení i neprofesionální obsluhy (nevyžaduje pizzaře!)
- Optimalizace pro rozvoz jídel
Proč získat franchisu Raketou.cz?
- Možnost fungování i s jinými koncepty Tvé existující restaurace / gastro provozu
- Lepší vytížení prostor, zařízení a personálu
- Minimální nutná investice, několik možných formátů provozu
- Minimální nároky na personál – provozuschopnost již od jednoho zaměstnance
- Zaměření na segment rozvozu jídel, který roste doslova raketovým tempem!
Nadstandardní vztahy s rozvážkovými platformami (DameJidlo, Bolt, Wolt) – výhodné poplatkové schéma.
Vlastní provozovny
- Praha 4 Krč – Bistro & Delivery
- Praha 8 Palmovka/Karlín – Delivery
Franšízové provozovny
- Plánované: Frýdek-Místek, České Budějovice
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Know-how a zaškolení pro řízení konceptu,
- Vybudovaná logistika zásobování,
- Centrální nákup surovin (např. těsto, krabice, a kritické suroviny zavážíme),
- Zvýhodněné nákupy surovin od smluvních dodavatelů
- Vývoj nových produktů,
- Školení a certifikace zaměstnanců,
- Vlastní softwarové vybavení pro řízení provozu a rozvozů,
- Centrální marketingová podpora
Potřebná počáteční investice
- 0 Kč za licenci
- 0 až 350 000 Kč na potřebné vybavení (dle aktuálního vybavení kuchyně)
- Investice do stavebních úprav prostor dle dané dispozice a případné nutnosti
- Základní průběžný franchisový poplatek ve výši 5% z obratu.
- Odklad poplatku pro první měsíce provozu (dokud nezačneš vydělávat, nic neplatíš)
Základní požadavky
Kandidát:
- Ochota denně se podílet na provozu
- Ideálně zkušenost s gastro provozem
- Dostatečný kapitál a zajištění personálu pro provoz restaurace (se vším ostatním vám v rámci franšízových vztahů pomůžeme)
Provozovna:
- Raketou je unikátní koncept, který lze kombinovat s Tvým existujícím gastro provozem, nároky na prostor tak mohou být opravdu minimální
- Minimální prostor pro Delivery formát je již od 35 m² v logisticky dobře umístěné lokalitě s možnosti parkování pro kurýry
- Bistro formát je náročnější na plochu a celkovou obsluhu, vyžaduje atraktivní lokalitu, s vysokou průchodností lidí, výhledem do ulice a možností parkování
- Minimální spádovost pro vybudování pobočky již od 30 tis. obyvatel
Informace o franšízorovi
Effectively s.r.o.
Revoluční 1403/28, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha
+420 774 565 839
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jan Siuda (jednatel) siuda.jan@myfoodplace.com
Více informací
Správcem osobních údajů je Effectively s.r.o. (Revoluční 1403/28, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Raketou.cz a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na raketou.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Loni ohlásilo zájem vstoupit na franšízový trh hned několik značek. Řada dalších pak začala s větší propagací franšízové nabídky.
Franšíza Raketou.cz má ambici rozšířit se do všech regionů republiky. Pomoci jí v tom mají franšízoví partneři. Čím se liší od konkurence?

Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.

Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
Plány pro rok 2023 má franšíza Tak trochu jiná točená jasné. Chce otevřít nové prodejní místa i obohatit nabídku franšízantů.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.