Trdlokafe

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Trdlokafe se zabývá budováním a prodejem funkčních a zaběhnutých prodejen s originálními trdelníky, italskou kávou Pellini a poctivou opočenskou zmrzlinou na zajímavých, frekventovaných místech, které poskytuje na bázi franšízy. Za dobu svého podnikání společnost vytvořila síť více než 500 poboček a za rok 2024 zaznamenala obrat ve výši 2 miliardy korún.
Podstatou konceptu, který vzešel z klasického franšízingového modelu, je zpřístupnění podnikání mnohem širšímu okruhu zájemců, kteří se segmentem foodservice nemají žádné zkušenosti. Jeho maximální jednoduchost spočívá v úzké nabídce produktů a automatizaci. Užší nabídku produktů zvládne obsluha připravit vždy precizně a v té nejlepší kvalitě.
K bezproblémovému provozu mají minikavárny tři vlastní inteligentní systémy. Informační systém automaticky hlídá dodávku surovin, bezpečnostní systém znemožňuje zpronevěry ze strany zaměstnanců a motivační systém motivuje zaměstnance k co nejlepším výkonům. Díky vysoké míře digitalizace může v tomto konceptu Ready-Made Business jakýkoliv vlastník minikavárny v reálném čase na mobilu sledovat chod kavárny včetně informace o počtu zákazníků, tržbách apod.
Vlastní provozovny
0
Franchisové provozovny
cca 330 provozoven ve střední a západní Evropě - Česká republika, Slovensko, Belgie, Polsko, Německo, Velká Británie, Španělsko, Dubaj a další
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Kompletní zaškolení a předání know-how
- Šest měsíců kompletní správy pobočky zdarma
- Právo vyrábět a prodávat produkty Trdlokafe/Twistcafe a užívat jejich originální názvy
- Právo zařazovat do prodeje nově vyvinuté produkty Trdlokafe / Twistcafe a užívat jejich budoucí názvy
- Užívání korporátní identity Trdlokafe/Twistcafe vč. grafických log, vizualizací, menuboardů apod.
- Koncept minikaváren, vč. vzhledu, rozložení, umístění apod.
- Sdílení obchodních a provozních nápadů napříč komunitou Trdlokafe/Twistcafe
- Podnikatelské a segmentové poradenství 24/7
- Lokální marketingové poradenství
- Globální marketingová podpora
- Technická podpora 24/7
- Technický servis
- Možnost využívat systém logistiky Trdlokafe/Twistcafe
- Informační systém SmartTrdlokafe s napojením na POS, systém skladového hospodářství, docházkový systém a reportingové systémy
- Kamerový systém s vzdáleným připojením a vzdáleným nahráváním záznamu
- Školící systém Trdlokafe/Twistcafe
- Školení franšízanta a jeho pracovníků
Potřebná počáteční investice
Stánky v nabídce jsou rozděleny do dvou kategorií:
- Developerské prodejny
- rychlejší návratnost (20–30 měsíců) a vyšší míra rizika
- Prodejny s historií dat
- delší návratnost (30-48 měsíců) a nízká míra rizika
Zájemce o franšízu si může vybrat mezi prodejnou s historií nebo novým stánkem. Počáteční investice do franšízy je vypočítaná na základě zisků stánku za posledních 12 měsíců. Čím větší zisky stánek generoval, tím je počáteční investice vyšší. Návratnost pro investora/franšízanta se pohybuje od cca 1,5 roku do 4 let. V následujících letech pak dochází ke zhodnocení investice. Při 10letém kontraktu by mělo dosahovat celkové zhodnocení investice v průměru 200–300 %.
Financování investice je možné rozdělit. Na začátku je možná úhrada 80 % investice a zbývajících 20 % může být uhrazeno v průběhu následujících 24 měsíců.
Investice prostřednictvím úvěru z banky vám Trdlokafe pomůže zabezpečit.
Základní požadavky
Franšízant si nemusí místo pro novou pobočku hledat sám, vhodné prostory je mu schopen vyhledat a zajistit franšízor.
Informace o franchisorovi
Trdlokafe Development 1 s.r.o.
Boudníkova 2514/7, Libeň (Praha 8), 180 00 Praha
+420 799 012 769
Více informací
Správcem osobních údajů je Trdlokafe Development 1 s.r.o. (Boudníkova 2514/7, Libeň (Praha 8), 180 00 Praha). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Trdlokafe a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na investice.trdlokafe.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Koncept Trdlokafe zjednodušil a zautomatizoval procesy tak, aby se ze stánku s trdelníky a kávou stala pasivnější investice a hledá franšízanty.

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.