Dévotion

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Devotion je jediná globální online platforma se svatebními šaty, která spojuje budoucí nevěsty přímo s těmi nejlepšími evropskými výrobci svatebních šatů na světě a prodává tisíce prémiových svatebních šatů za zlomek maloobchodní ceny. Všechny naše šaty jsou vyráběny na zakázku a na míru pro každou nevěstu. Díky tomu, že neprodáváme hotové šaty, ale šijeme je individuálně pro každou zákaznici, můžeme nevěstám nabízet různé úpravy samotného designu šatů, od úpravy délky rukávu po změnu výstřihu nebo úpravu designu zad, úpravu délky vlečky, a často dokonce také komplexnější úpravy, které jsou individuálně navrženy pro každou nevěstu.
Po úspěšném vybudování online platformy se společnost Devotion nyní připravuje na vstup do druhé fáze expanze, která spočívá ve vstupu na offline trh prostřednictvím prodejen. Tento rok společnost začala spolupracovat a nabízet franšízové partnerství po celém světě. Nyní hledáme partnery také v ČR.
Nevěsty v dnešní době hledají šaty jinak, než tomu bylo dříve, a ještě k tomu mají jiné, vyšší požadavky. Každá nevěsta chce mít šaty, které jsou ušité pro ni a přímo na ni. Nicméně tato služba je příliš drahá, a tudíž by si ji mohla dovolit pouze mizivá část nevěst. To je ale přesně to, co značka Devotion nevěstám nabízí, tedy svatební šaty přímo na míru, a přitom za bezkonkurenční cenu. Každý salon Devotion nabídne klientkám možnost si vybrat z více než 1500 designů od různých celosvětově uznávaných značek a designerů, a to bez toho nutnosti skladových zásob, a tedy bez potřeby velkých investic.
Jen v ČR se ročně koná přes 50 000 svateb. Jedná se tedy o ohromný trh s velkým potenciálem.
Připojte se k naší úspěšné síti Devotion nyní a buďte mezi prvními v ČR! Počet míst je regionálně omezen.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Poplatky (spojené s celním řízením, dopravou ani ničím jiným)
- Žádný vstupní poplatek za franšízu
- Největší a nejširší výběr svatebních šatů od předních evropských výrobců
- Každé šaty jsou šité ručně a mohou být individuálně přizpůsobené představám zákaznic
- Vysoké marže, skvělé možnosti vysokých zisků pro franšízanty (do 6 měsíců se vám vrátí investice zpět)
- Průměrná cena šatů pro zákazníka je 29 600 Kč vč. DPH, což znamená, že se u vás svatební šaty na zakázku budou prodávat za stejnou cenu nebo i levněji než šaty v konfekčních velikostech v jiných salonech
- Franšízant bude ve své dané lokalitě vždy jak cenový lídr, tak i lídr z hlediska rozmanitosti nabídky a kvality výrobků
- Plně vyvinutá funkční prodejní platforma, která již funguje a prodává šaty po celém světěJediná online platforma na světě, která technicky umožňuje franšízový model ve sféře svatebních šatů
- Garance spokojenosti zákazníků, kteří váš salon doporučí dále
- Prestižní ocenění značky s průměrným hodnocením 4,9 z 5. Devotion je také držitelem prestižního ocenění nejznámější světové svatební platformy WeddingWire “Couples‘ Choice Award of Excellence‘‘, a to po dobu 4 let, tedy od začátku svého působení v roce 2020 až dodnes
- Šaty, které budete prodávat ve své prodejně, odpovídají stejné cenové politice jako na internetových stránkách DevotionDresses.com
- Všechny šaty jsou vyrobené výhradně v Evropě a šijí se ručně
- Šaty vám můžeme šít jak v standardních velikostech, tak i na míru pro každou vaši zákaznici. V obou případech je možná úprava designu šatů na přání
- Katalog 2000+ designů svatebních šatů od různých celosvětově uznávaných značek, designerů a výrobců. To vše na jednom místě a neustále aktualizované (největší výběr na světě)
- Nejlepší a nejspolehlivější dodavatelská síť pro svatební šaty na celém světě
- Malé marketingové požadavky vzhledem ke specifiku produktu (jelikož budoucí nevěsty vyhledávají svatební šaty samy)
- Nekonečný potenciál maloobchodního pokrytí díky tomu, že budete mezi prvními na trhu
- Ohromný trh (jen v ČR 50 000 svateb ročně)
- Obchodní model je naprosto odolný proti recesi
- Reklamní podpora od DevotionDresses.com
- Plně a globálně registrované ochranné známky schválené organizací WIPO
- Exkluzivní partnerství s evropskými výrobci svatebních šatů s až 60letou tradicí na trhu
- Žádná přísná pravidla týkající se designu či rozvržení prodejny
- Dodatečná přísná kontrola kvality každých šatů se provádí u nás naším nezávislým týmem švadlen Devotion
Potřebná počáteční investice
- 1,5 - 3 mil. Kč
- Návratnost investice do 6 - 12 měsíců
- Žádný vstupní poplatek za franšízu (investujete pouze do Vašeho podnikání)
Základní požadavky
- Je potřeba otevřít salon/prodejnu/butik pod značkou Devotion. Velikost prostoru od 100 m2, světelný prostor, dobrá viditelnost, přístup z ulice. Další požadavky dle osobní dohody.
- Pro začátek si franšízant zakoupí několik nejprodávanějších typů ukázkových svatebních šatů ve standardních velikostech, aby klientům zprostředkoval zážitek z prodejny. Klienti si tím pádem mohou osahat kvalitu materiálů a šaty vyzkoušet, a poté si šaty buď ihned zakoupit, nebo objednat vlastní šaty na míru.
- Nejsou vyžadovány žádné předchozí znalosti trhu ani zkušenosti. Devotion se postará o vše (komunikace s dodavateli, komunikace ohledně úpravy designu atd., dodání zboží do Česka včetně proclení a další).
Informace o franšízorovi
Devotion s.r.o.
Na Vypichu 22a, 162 00 Praha 6
+420 722 686 230
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Marc Westermann
Více informací
Správcem osobních údajů je Devotion s.r.o. (Na Vypichu 22a, 162 00 Praha 6). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Dévotion a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na devotiondresses.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Loni ohlásilo zájem vstoupit na franšízový trh hned několik značek. Řada dalších pak začala s větší propagací franšízové nabídky.
Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?

„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.
Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.

Prodejny pracovního oblečení pod značkou Ardon najdeme zejména na Moravě. S pomocí franšízantů chtějí posílit postavení i v Čechách.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.
Síť prodejen pracovního oblečení Ardon se i díky franšízantům rozrůstá. Daří se značce plnit plán, který si pro letošek stanovila?
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.