Ministerstvo sledě a vodky

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Jsme jednou z nejdynamičtěji se rozvíjejících gastronomických značek v Polsku. To, co nás odlišuje od konkurence, je vysoká kvalita fair trade produktů a mnohem přísnější standardy služeb. Vytvořili jsme kurátorská menu, která nabízejí širokou škálu cenově dostupných nápojů, panáků, koktejlů a kulinářských zážitků. Vezmeme vás na úchvatnou cestu do minulosti. Jsme hrdí na to, že vytváříme pracovní prostředí a metodiky, které nám umožnily rychlou expanzi národní značky a překonaly všechna naše očekávání.
Klíč k našemu úspěchu je v našich lidech. Být schopen přistupovat ke každému hostu z nového úhlu pohledu, bez stanovené rutiny, která se ke všem chová stejně. To nám umožnilo vytvořit pracovní prostředí, které mnoho našich stálých hostů rádo nazývá „svým druhým domovem“. Jsme zisková a spolehlivá značka, která se během 12 let od svého otevření stala celostátním lídrem z hlediska růstu a počtu ročně otevřených nových jednotek.
Vlastní provozovny
1 Polsko
Franchisové provozovny
39 Polsko
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Implementace do franšízového know-how.
- Venkovní reklamní cedule.
- Součástí vybavení interiéru (obrazy/talíře/retro dekor).
- Reklamní kampaň na sociálních sítích.
- Školení pro majitele a zaměstnance.
- Přístup k franšízovému fóru a personalizované e-mailové schránce.
- Uvední restaurace na webové stránce
- Péče manažera 7 dní v týdnu.
- Značková trička pro zaměstnance.
- Reklamní předměty (letáky/plakáty/vizitky/značkové šňůrky atd.).
- Podpora sociálních sítí (facebook/instagram atd.).
- Propagační kampaně.
- Personalizované grafické návrhy.
- Jídelní lístky.
- Nové recepty na panáky, nápoje a jídla.
- Dodávka skla.
Potřebná počáteční investice
- Minimální výše investice 550 000 Kč bez DPH
- Počáteční franšízový poplatek: 23 000 Kč bez DPH
- Měsíční marketingový poplatek: 8 000 Kč bez DPH
Základní požadavky
Poloha ve městě s více než 50 000 obyvateli.
Informace o franchisorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Maciej Bartkowski tel. +48 506 892 223
Anna Kupidura
tel. +48 730 950 953
Více informací
Správcem osobních údajů je MSW sp. z o.o. (ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice, Polska). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Ministerstvo sledě a vodky a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na msav.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.

Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.

Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Franšízová síť s čerstvým ovocem v pravé belgické čokoládě Choco Boss nabízí zajímavý nápad na podnikání s příznivými vstupními investicemi.
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.