Den D začíná

Den D doznal několik změn. Tou nejvýraznější je nová sestava investorů. Z poslední sezóny zůstal jen Michael Rostock, vedle něhož nově usedli Margareta Křížová, Petra Rychnovská, John Vanhara a Michal Hanus. „Původní sestava během uplynulých let investovala do celé řady projektů a přibírat další do svého portfolia už z časových důvodů nechtěla,“ vysvětluje důvody dramaturg pořadu Lukáš Franta.
Zajímavých a atraktivních podnikatelských nápadů zřejmě investoři našli mnoho. Ve čtvrté řadě totiž padlo rekordní množství investic. Celkem jich bylo 14 a investoři vložili do projektů více než 14 milionů korun. Dramaturgie tentokrát více sází i na osobní příběhy podnikatelů. Diváci se o nich v nových dílech více dozví například prostřednictvím fotografií z jejich soukromých archivů.
O peníze investorů ve velké konkurenci bojoval i Josef Hůla, majitel společnosti SUNKINS®, jejíž součástí je i síť dietologických poraden Svět zdraví. Ta expanduje díky franchisingu. "Bral jsem to jako příležitost zviditelnit firmu, něco nového se naučit a poznat zajímavé lidi, se kterými bude radost rozvíjet byznys," vysvětluje Hůla. Podle něj byla účast v pořadu krok správným směrem. "Šel bych do toho znovu. Byla to dobrá zkušenost i trochu adrenalinu. Navíc jsem poznal několik lidí pro byznys, se kterými jsem začal spolupracovat," dodává Hůla.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.