Franchisový WORKSHOP po maďarsku
Česká asociace franchisingu ve spolupráci s Maďarskou ambasádou v Praze uspořádala v úterý 30. října v pražském hotelu Golden Tulip Savoy Prague workshop s názvem "Franchisové systémy se představují". V jeho rámci proběhly prezentace českých a mezinárodních značek, včetně maďarských, které mají zájem o vstup na český a slovenský trh, nebo zde již působí a hledají partnery pro svůj koncept.
Návštěvníci workshopu z řad zájemců o franchisové podnikání, zájemců o licence nebo investorů, tak měli mimo jiné možnost seznámit se s koncepty jako je NATURHOUSE, Náš Grunt, MARVEL mobilní domy, YVES Rocher, Business for Breakfast nebo Little Things for Little People. Nechyběli však ani zástupci realitní kanceláře EVROPA, UniCredit Bank, SKLIZENO nebo Element Cosmetics Studio ze Slovenska. Svůj záměr expandovat na tuzemském trhu prostřednictvím franchisových partnerů odhalila také značka Häagen-Dazs, maďarský koncept Xbody hledající v ČR dle svých slov masterfranchisanta, nebo thajský gastronomický koncept Mango Tree.
Spolupráce s maďarskou stranou není náhodná. Maďarská ambasáda se totiž snaží v České republice více zviditelnit. A právě podobné akce jí k tomu mají pomoci.
PŘEČTI ČLÁNKY
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Evropa realitní kancelář digitalizuje. Každý makléř i franšízant může těžit z používání realitní platformy Igluu.
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Během uplynulých 6 měsíců se realitní síť Evropa rozrostla o 8 nových franšízanzů. Nově byly slavnostně otevřeny pobočky v Rokycanech, Kladně a v Ústí nad Labem.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI