Kavárny Coffeeshop Company jsou k nalezení v ČR, Slovensku, Polsku, Maďarsku, ale také v Rakousku, Rusku či USA.
Čtvrtek
02.05.2013
Hlavním cílem pro tento rok bude pro franchisový koncept Coffeeshop Company Česká republika.
 

Kavárenská síť Coffeeshop company úspěšně finalizovala svůj rozvoj na Slovensku a v Maďarsku, kde se jí podařilo překročit plány, které si zadala. Společnost Tizia, která má pro původem rakouský koncept kaváren exkluzivní zastoupení v ČR, Slovensku, Maďarsku a Polsku, se chce v letošním roce zaměřit především na rozvoj na českém trhu. Právě zde loni očekávala rychlejší rozvoj, ke kterému však nedošlo. Společnost už prodala franchisové licence pro Prahu na otevření 25 kaváren Coffeeshop company v horizontu 5 let. Pro Brno a Moravu prodala licenci na 8 kaváren.

Velkou budoucnost vidí společnost v modulových kavárnách, které lze umístit například do pasáží, vestibulů na nádraží či u vchodů do metra. „Významný prodej těchto konceptů byl na Slovensku, kde jsme loni spustili 8 provozoven a na začátku roku 2013 dalších 5. V ČR máme prozatím podepsané smlouvy na realizaci 5 kaváren v letošním roce,“ říká Key account manager Coffeeshop company Mario Vrbovský.

Na kavárenském trhu působí u nás mnoho řetězců a konkurence se stále přitvrzuje. I Coffeeshop Company si musí dobývat své místo na trhu. Podle Mária Vrbovského se koncept od ostatních kaváren liší stylem tzv. vídeňského kávového domu. Zákazníky chce získávat i neustálým inovováním sortimentu a sezonních novinek. Společnost Tizia chce do 5 let postavit síť až 150 kaváren ve všech čtyřech zemích, v kterých má zastoupení.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014