Rok plný optimismu
Myslíte si, že se rozvoj na slovenském a českém trhu z Vašeho pohledu nějak liší?
Naše značka působí na českém trhu již od roku 1991, tedy velká expanze značky je již za námi, nicméně i nadále otevíráme každoročně několik dalších obchodů. Naproti tomu na Slovensku ještě stále existují regiony, které na svůj první obchod YR teprve čekají (např. Bánská Bystrica) Bohužel na Slovensku není tolik velkých měst, které jsou vhodné pro otevření obchodu s naší kosmetikou. Také podmínky podnikání se stále více odlišují od těch, které známe v Česku.
Jaký byl rok 2013 pro značku Yves Rocher na slovenském trhu?
Byl to rok dobrý, plný optimismu. Po prvním roce, kdy jsme se bouřlivě rozvíjeli, jsme v roce 2013 věnovali pozornost zefektivnění všech našich aktivit.
Je o franchisové licence vašeho konceptu na tamním trhu zájem?
Ano, hlásí se jak noví zájemci, tak stávající franchisanti, kteří chtějí své podnikání rozšířit a mají zájem otevřít další pobočky.
Zcela jistě máte v plánu na slovenském trhu pokračovat v dalším rozvoji. Víte již, kolik nových poboček byste zde chtěli v letošním roce otevřít?
Zatím je v jednání jedna a pak dál, uvidíme, jaké nabídky přijdou.
Jakým způsobem hledáte své franchisové partnery?
Klasicky k vyhledávání franchisových partnerů využíváme internetové kampaně nebo tištěnou inzerci. Zároveň se prezentujeme na různých franchisových konferencích či výstavách. Při hledání franchisantů nám pomáhá i členství ve Slovenské franchisingové asociaci.
Jací by měli Vaši franchisanti být?
Hlavně by měli mít elán a chuť pracovat, starat se o obchod, klienty a své zaměstnance, chtít na obchodě trávit čas, prodávat, řídit chod obchodu. Mít podnikatelského duchu a vymýšlet nové aktivity pro zviditelnění provozovny v dané lokalitě. Neopomenutelnou nutností je samozřejmě i jisté finanční zázemí pro zakoupení licence a prvotní zásoby zboží.
Jak byste zhodnotila fungování slovenského franchisového trhu?
V posledních letech je patrný velký progres v informovanosti lidí o možnostech franchisového podnikání. O franchisu mají zájem všechny věkové kategorie. Neustálé překážky a ztěžování podmínek pro podnikatele je naopak patrný se strany vlády.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...