Poprvé mimo Prahu
Společnost Ambi CZ vyrazila se svým konceptem hospod Lokál za hranice našeho hlavního města. Historicky první mimopražský Lokál najdeme v Plzni. Právě expanze do regionů je cesta, kterou se Tomáš Karpíšek, majitel společnosti Ambi, rozhodl se svým konceptem vydat. „V průběhu letošního léta zahájí provoz restaurace Lokál v Brně,“ prozrazuje Šárka Hamanová, manažerka komunikace společnosti Ambi CZ.
Plzeňská restaurace sídlí v klasicistním, památkově chráněném domě z roku 1850. Za monarchie a první republiky zde Jakub Löwith provozoval semenářství, po roce 1989 tu bývala restaurace. A právě taková místa Ambi CZ pro své Lokály hledá. „Jsme rádi, když má námi zvolené místo genia loci. Ideální je, když v něm třeba historicky hospoda byla. Není to však podmínkou,“ říká Hamanová s tím, že samozřejmostí je, aby se nacházela na místě, kde je vysoký pohyb lidí.
„Když jsme se rozhodovali, kde otevřeme první mimopražský Lokál, volba byla jasná. Plzeň nám dala skvělé pivo, my jí za to chceme vrátit poctivou hospodu s příkladnou péčí o zlatý plzeňský mok,“ dodává Tomáš Karpíšek, zakladatel sítě restaurací Ambiente.
Ačkoli s rozvojem Lokálů na českém trhu firma počítá, do zahraničí se zatím nechystá. Alespoň ne v letošním roce. Bude se tak soustředit zejména na expanzi na domácím trhu a rozšiřovat počet provozoven. Momentálně totiž u nás najdeme celkem šest Lokálů. Pět z nich je v Praze.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...