Byznys za 70 milionů

Tato částka je důkazem toho, že u malých a středních podnikatelů se networking stává čím dál tím účinnějším prostředkem k dosažení nových obchodních příležitostí. Od ledna do srpna si členové v klubech Business for Breakfast (BforB) mezi sebou předali přes 5200 doporučení a kontaktů na potenciální zákazníky a sjednali přes 8 tisíc takzvaných mítinků 1na1.
Také díky franšízovému rozvoji sítě mohou výhod networkingu využívat podnikatelé už na 46 místech Česka. Jen během letošního roku otevřela firma podnikatelské kluby v Olomouckém, Královéhradeckém, Plzeňském a Moravskoslezském kraji, a také přibyly další v Praze a Brně. „V roce 2015 se podnikatelé v klubech BforB navzájem osobně představili 2173 novým hostům. Při počtu 46 podnikatelských klubů to je cca 48 lidí v každém klubu, se kterými měli naši členové příležitost se osobně setkat a navázat nový obchodní vztah,“ doplňuje ředitelka Business for Breakfast Česká republika Kamila Zárychtová.
Nejen jako franšíza
Rozrůstá se i členská základna klubů BforB, ke konci srpna se počet podnikatelů navštěvující networkingová setkání dosáhl 480 členů „V podnikatelských klubech BforB umíme měřit aktivitu a výsledky každého podnikatele a klubu jako celku. Nejde v nich o to primárně něco prodat, ale jde o poznání a vzájemném porozumění. Obě strany mají možnost zjistit, jak si mohou být vzájemně přínosné,“ říká Kamila Zárychtová.
Vedle klasického franšízového modelu nabízí koncept BforB také možnost takzvaných Manažerských klubů, což je podnikatelská cesta, pro niž není potřeba získat franšízovou licenci. „Naše kluby fungují jako velmi efektivní způsob, jak si udržovat na osobní úrovni všechny kontakty, které kolem sebe máte. Vymysleli jsme tedy možnost, jak si podnikatel nebo firma může založit vlastní klub BforB pro své vlastní kontakty,“ vysvětluje Zárychtová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.