Změna jako příležitost
Na první pohled by se tedy mohlo zdát, že mu jeho plán nevyšel, nicméně není to tak docela pravda. Za poměrně novým franšízovým konceptem Home Office Bistro totiž stojí podnikatelé Jan Hummel a Tomáš Lichtenberg, tedy „otcové zakladatelé“ franšízové sítě Fruitisimo. „Home Office jsme vytvořili jako koncept bister specializovaných na rychlé a kvalitní občerstvení během pracovního dne. Jednou z jeho hlavních předností je příprava jídel a nápojů z čerstvých surovin s možností konzumovat je v příjemné a útulné kavárenské atmosféře,“ říká jednatel společnosti Jan Hummel.
Nová franšízová pobočka, jejímž majitelem je právě Martin Novotný, zahájila provoz ve středu 14.října a zákazníci ji najdou ve foudcourtu obchodního centra Nový Smíchov. „Pobočku jsme otevřeli poměrně rychle. V nákupní centru Nový Smíchov se totiž uvolnil zajímavý prostor, tudíž nebylo na co čekat. Skočil jsem do toho tedy rovnýma nohama a těším se na další vývoj,“ říká Martin Novotný, který se aktivně zapojil do fungování své pobočky, takže ho zákazníci často najdou i za pultem.
Provozovna Home Office na Novém Smíchově je již třetím přírůstkem konceptu, který si pro svou expanzi zvolil cestu franšízingu. První bistro-kavárna byla otevřena v lednu letošního roku v kancelářském komplexu The Park na pražském Chodově, druhá provozovna se nachází v galerii Harfa. Během listopadu je plánováno otevření čtvrtého bistra a v okolí kancelářských budov v širším centru Prahy.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...