Informace o složení a původu potravin mohou zákazníci získat sami díky tabletům, které jsou typickým znakem pro bistra My Food a přes které probíhají veškeré objednávky.
Čtvrtek
18.02.2016
Značka My Food dorazila do Prahy s bistrem. Brzy budou následovat další.
 

Franšízová síť My Food, která je na tuzemském trhu na samém začátku rozvoje, otevřela první pobočku v našem hlavním městě. Nově otevřené My Food Corso najdou zákazníci v pražském Karlíně. Během letoška by však v Praze měla vzniknout ještě dvě další bistra tohoto konceptu. Doposud mohli zákazníci obchody a bistra My Food navštívit jen v Brně.

Zbrusu nová pobočka My Food Corso je především bistro s širokou nabídkou specialit, které jsou připravené z  čerstvých a sezónních surovin od lokálních dodavatelů. Jeho součástí je také express obchod, ve kterém si zákazníci mohou nakoupit kvalitní potraviny a delikatesy, a to jak z Česka, tak i ze zahraničí. „Známe 100 procent našich dodavatelů. Náš řezník osobně navštívil všechny potenciální dodavatele bio hovězího, vepřového masa či drůbeže a vybral z těch nejlepších. Důležitým artiklem se také stávají produkty naší vlastní výroby, které lze ochutnat nejen v bistrech. Zákazník si může rychlou svačinku či oběd odnést domů nebo třeba do kanceláře z pultů našich obchodů,“ prozrazuje spoluzakladatel sítě My Food Luděk Chini.

Plánem sítě My Food však není jen expanze do hlavního města. Namířeno má i do krajských měst, kde chce otevírat obchody s kvalitními potravinami ve spolupráci s franšízanty. Jak již společnost MyFoodMarket s.r.o., která za konceptem stojí, dříve informovala, na našem trhu by mohlo v budoucnu fungovat 15 až 20 poboček tohoto franšízového konceptu. Do budoucna značka připouští i možnost expanze za hranice naší země. První kroky by tak mohly vést na Slovensko.

Spolupráce s franšízovými partnery neprobíhá u prodejen sítě My Food klasicky, jak je u franšízových sítí zvykem. „Franšízový koncept MyFood je odlišný tím, že chceme budovat kooperativní franšízu, tedy franšízovou pobočku spoluvlastnit. Tím do značné míry eliminujeme bariéru v podobě investičního stropu franšízanta a případné podinvestovanosti prodejny, díky čemuž umožníme prodejně dosahovat od začátku lepších ekonomických výsledků,“ říká Luděk Chini.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014