Franšíza s chutí Ameriky
Krásné prostředí, profesionální služby a vynikající menu – právě tím se odlišují všechny špičkové restaurace. Kromě množství pokrmů a chutí je restaurace Lawry´s hrdá na vlastní speciality, mezi něž patří především takzvané „první žebírko“ - roastbeef, opékaný celých 22 hodin v jednom kuse s kostí. Tuto delikatesu restaurace nabízí už celých 75 let. Když v roce 1938 Lawrence (Lawry) Frank a Walter Van de Kamp otevřeli první restauraci Lawry´s v Beverly Hills, měli následujících šest měsíců v jídelníčku pouze jedno hlavní jídlo: „první žebírko“. Od té doby je "The Prime Rib" v nabídce nepřetržitě. Mimo této hovězí speciality je možné si objednat i ryby nebo mořské plody.
Jméno Lawry´s v současnosti nesou čtyři restaurace v USA, které jsou řízeny potomky dvou zakladatelských rodin. Ti se rozhodli předávat své kulinářské dovednosti franšízantům. První franšízové restaurace byly otevřeny na druhé straně Pacifiku v Osace, Tokiu, Hong Kongu, Soulu a Singapuru. Společnosti EEC, která koncept zastupuje, se chce nyní zaměřit i na evropské trhy, kde má v úmyslu navázat spolupráci s franšízanty, takzvanými "Area licensees".
„Jelikož hovoříme o prvotřídní restauraci, hledáme takové kandidáty, kteří budou schopni zajistit rozvoj konceptu na místních trzích. Mělo by se jednat o stabilní a finančně silné společnosti, které již podnikaly v oblastech gastronomie a pohostinství a budou schopny financovat provoz na luxusních místech. Licence umožňuje otevření dvou restaurací,“ říká Edwards s tím, že počáteční investice je asi čtyři miliony dolarů.
Typický rozměr restaurací Lawry´s se pohybuje mezi 600 až 1200 m² a je pro ně charakteristický vřelý a elegantní interiér. Franšízor se zavazuje pomáhat při výběru místa a s vnitřní dispozicí restaurace. „Jako budoucí manažer zodpovědný za rozvoj a management restaurace na místním trhu musí kandidát projít školením a tréninkem v USA. Nejprve stráví tři týdny v naší restauraci v Beverly Hills a následně tři týdny v restauraci v Las Vegas,“ říká Edwards.
Partneři se mohou spolehnout na podporu franšízora jak během výstavby, tak v průběhu otevírání restaurace a v následném provozu. „Franšízant samozřejmě v balíčku obdrží všechny potřebné marketingové a propagační materiály,“ dodává ke spolupráci s Lawry´s William Edwards.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...