Networking posiluje

Správně realizovaný networking může podnikatelům přinést nejen nové kontakty, ale i profit v podobě hodnotných zakázek. O tom se mohli přesvědčit členové podnikatelských klubů Business for Breakfast (BforB), kteří si za první pololetí letošního roku mezi sebou vyměnili 4457 doporučení a kontaktů na nové zákazníky. Podle interních dat bylo v klubech přivítáno 1760 hostů, přičemž počet obchodních schůzek, které si mezi sebou a svými hosty členové klubů sjednali, přesáhl 9 tisíc. Celkově tak členové díky svému působení v klubech zrealizovali a zaevidovali zakázky v hodnotě 58 361 459 korun.
Business for Breakfast jako franšízový koncept nabízí možnost získání franšízové licence. Zájemci si mohou vybrat ze dvou variant. Mohou si pořídit tzv. mini licenci na provozování tří klubů BforB za 300 tisíc korun, nebo získat licenci standard na vedení pěti klubů za 450 tisíc korun. Návratnost investice v případě mini licence se při dodržování všech pravidel dostavuje zhruba po půl roce, v případě provozování pěti klubů je návratnost investice v horizontu 12 měsíců. „Naším cílem je dát šanci dalším podnikatelům podílet se na kultivaci podnikatelského prostředí v České republice prostřednictvím networkingu, což dle našich dlouholetých zkušeností funguje,“ vysvětluje Kamila Zárychtová, ředitelka Business for Breakfast, která koncept networkingových klubů přinesla do Česka z Velké Británie.
Kromě dvou licencí nabízí značka BforB i možnost spolupráce v podobě vedení vlastního networkingového klubu BforB, a to bez nutnosti pořizovat si franšízovou licenci a vynakládat tak vysoké finanční prostředky na budování zcela nové značky. V takovém případě stačí za asistence centrály absolvovat základní školení vedení klubu. „Díky řízení vlastního podnikatelského klubu můžete jako jeho manažer dosáhnout mnohonásobně vyššího počtu zakázek získaných prostřednictvím doporučení a referencí od vašich již existujících kontaktů. A to ´jen´ aplikací systému BforB do vaší vlastní sítě kontaktů,“ uzavírá Kamila Zárychtová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.