„Již více než 64 let jsme značkou, která svým hostům nabízí přesně to, co chtějí, a to 24 hodin denně,“ uvedl marketingový ředitel John Dillon. „Nyní můžeme plnit svůj závazek vůči zákazníkovi ať už je v tu chvíli kdekoliv."
pondělí
05.06.2017
Další americká franšízová síť fastfoodů spoléhá na digitalizaci. Jídlo od Denny’s lze nově objednat přes Facebook i Twitter.
 

Více než 30 milionů zákazníků obslouží ročně franšízová síť Denny’s, která funguje v USA již více než 60 let. Značka Denny´s je největším řetězcem rodinných restaurací s obsluhou na světě, a je pravidelně zařazována mezi nejlepší franšízy světa. Podobně jako další fastfoody, i Denny’s nyní oznámil, že rozšíří své služby díky digitalizaci. Nový mobilní a on-line dodávkový systém umožní zákazníkům objednat si večeři až domů i skrze sociální sítě Twitter a Facebook.

Denny’s novou strategií reaguje také na změny na trhu. Objednávky přes mobilní telefon či internet v posledních pěti letech ztrojnásobily svůj objem, a v tuto chvíli představují podle výzkumu NPD Group až 6, 6 % všech transakcí v restauracích po celém světě. Mobily pak vedou nad webem s celými 5 % na kontě. Celkově loni objednávky jídla domů vzrostly globálně o 18 %, využije je ročně až 2 miliardy lidí.

Dva roky na vývoj "cestovních" obalů

Vývoj celého gastronomického odvětví se v roce 2016 dostal do fáze stagnace, a mnohé společnosti včetně Denny’s musí reagovat na nové požadavky trhu a zákazníků. "Budeme se snažit samozřejmě nadále získávat hosty pro své restaurace, nicméně jsme se rozhodli vyjít vstříc i lidem, kteří dávají přednost objednávce z domova," dodal Dillon. Rozvoz pokrmů bude zajišťovat smluvní partnerská společnost.

Společnost vyvíjela dva roky nové obaly, které vejce, hamburgery, sýrové sandviče či palačinky dokáží uchovat teplé a čerstvé i během dodávky zákazníkovi domů.

Denny´s má zájem expandovat také do Evropy. V ČR nabízí tři druhy franšíz podle typu restaurace. Partner, který má zájem o koupi franšízy, by měl být kapitálově silný investor se zkušeností a výsledky v gastronomii nebo v příbuzném odvětví. Franšízant by měl být schopen uvést do provozu v Česku alespoň pět nových restaurací. Investice na zprovoznění jedné restaurace je odhadována na milion dolarů. Odhadovaná návratnost je okolo 2 let.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015