Vídeňská tradice v novém

Rakouský franšízový koncept Coffeeshop Company působí na trhu již od roku 1999 a jeho provozovny lze nalézt ve více než 30 zemích světa. Základem nabídky je 100% vysokohorská káva druhu Arabica.
Pátek
13.10.2017
Modernizovanou podobu tradičních vídeňských kaváren přináší do ČR Coffeeshop Company. Franšízanty hledá v krajských městech.
 

Společnost Coffeeshop Company přišla na svět v roce 1999. První pobočka byla otevřena ve stejném roce ve Vídni na Krugerstrasse, kde žil kromě jiných slavných osobností třeba německý skladatel Ludwig van Beethoven. Odtud také pochází motto společnosti "Doma ve Vídni" (Home in Vienna). V Evropě zastupuje společnost Coffeeshop Company obchodní skupina Schärf. Jejím cílem je "zasazovat se o rozvoj sítě kultovních a kvalitativně hodnotných coffee shopů, založených na moderním životním stylu".

Síť Coffeeshop Company je postavena na principu "všechno z jedné ruky", a má být jedinečnou kombinací tradiční vídeňské kavárny a myšlenky původních amerických coffee shopů, tedy neformálních restaurací, určených široké veřejnosti. V zemích Visegrádské čtyřky rakouskou značku zastupuje společnost Tizia, spol. s.r.o., která byla založena v roce 2007 za účelem distribuce značky Coffeeshop Company. V tom jistém roce získala Tizia výhradní master-franšízovou smlouvu se společností Schärf Coffeeshop Company GmbH, a dnes zastřešuje více než 50 kaváren.

Modernizované menu s občerstvením

Ještě letos otevře Coffeeshoop Company 4 franšízové pobočky na Slovensku, Polsku a Maďarsku. V ČR letos začali návštěvníci využívat služeb franšízy ve Zlíně, která jako první v Česku odpovídá již novým požadavkům centrály franšízové sítě. "Modifikovali jsme celý obchodní systém, a to především architektonicky skrze použití nových materiálů v interiérech. Nově v našich pobočkách funguje také modernizovaný menu manuál, díky němuž v nabídce pro hosty přibude kromě kávy více čerstvého občerstvení," říká obchodní ředitel společnosti Tizia Richard Ortutay.

Výše investice do franšízy je závislá na velikosti a typu konceptu. Měsíční franšízový poplatek činí 2 % z obratu. Kandidáti na franšízanty musí projekt sami financovat, a musí se ztotožnit s principy, uvedenými ve franšízové a obchodní smlouvě. Jako podporu poskytuje pak franšízantům kompletní marketingové služby, logistiku, školení a trénink přímo ve vlastních provozovnách, či pomoc s investičním obchodním plánem.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015