V hlavní roli pivo s vínem

Restaurace vyžaduje prostor od 150 do 500 m 2. Výše investice bývá přibližně 150 tisíc eur a zahrnuje vybavení a software potřebný pro provoz pobočky. Franšízor poskytuje slevy prvním franšízantům v zemi, i těm, kteří si pořídí více restaurací. Návratnost investic bývá od 14 do 30 měsíců.
Čtvrtek
26.10.2017
Lotyšské originální restaurace Easy Wine a Easy Beer chtějí vstoupit na český trh, a hledají franšízanty. Hostům slibují výjimečný zážitek.
 

Při vstupu do lotyšských sítí restaurací značek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník speciální předplatitelskou kartu, která obsahuje virtuální peníze. Zákazníci si mohou zakoupit libovolný nápoj po naskenování karty na výdejním automatu, a až později zaplatit na pokladně. "Jsme odlišní od jiných zařízení. Nejmenší množství piva, které si zákazník může objednat ve standardní restauraci, je 300 ml. Zákazník si nápoj koupí, a zaplatí ať už ho vypije, nebo ne. U nás má ale možnost si nalít a nápoj předem ochutnat i v množství menším. To znamená, že si každý může naplnit sklenici pitím, které mu bude skutečně chutnat," vysvětluje generální ředitel skupiny restaurací Peter Ozols.

Vinařská restuarace konceptu má v nabídce na 60 druhů vín. "Náš koncept je vynikající příležitostí ochutnat dobré a velmi drahé víno i díky tomu, že si můžete natočit jen jednu sklenici. Na druhé straně prodej pouze exkluzivních vín není pro podnikání příliš výhodný, protože většina lidí pije vína střední kategorie. Nám se podařilo nabídku optimálně zkombinovat. Dosud žádná láhev vína v Easy Wine nebyla otevřena déle než týden. Naše speciální zařízení přitom umožňuje otevřené víno skladovat i po dobu jednoho měsíce. Naše výsledky ukazují, že lidé rádi experimentují a zkoušejí nové možnosti," říká Ozols.

Do posledního mililitru

Nabídka piva restaurací Easy Beer je ještě větší - až 200 druhů. V současné době navíc franšízová síť testuje také dávkovač na whisky a koktejlový stroj. "Alkoholické i nealkoholické nápoje budou umístěny do 15 linek. Stisknete pouze jedno tlačítko a koktejl bude připraven v několika sekundách, "vysvětluje Ozols. Ke každému nápoji dostanou hosté také doporučení na vhodný pokrm. Recepty a stále inovované menu pocházejí od významných a oceňovaných šéfkuchařů, a jsou poskytovány také franšízantům.

můj franchising, rubrika z magazínu

Víno a pivo jsou v restauracích umístěné ve speciálních lednicích, zákazníci si mohou vybrané nápoje sami načepovat v libovolném množství rovnou ze sudů.

Automatizace obsluhy v restuaracích je zajímavá nejen pro hosty, ale z ekonomického hlediska také pro majitele franšízových poboček. Nejenže ušetří na mzdách pro personál, stroje navíc dokáží hosty obsloužit rychleji než barman. Kromě toho je celkové množství spotřebovaných nápojů velmi pečlivě účtováno do posledního mililitru.

Easy Wine a Easy Beer zajišťují dodávky jak zařízení, tak softwarových řešení. Franšíza má již hotovou koncepci s osvědčenou nabídkou jídel a nápojů, kterou vytvořil tým zkušených mezinárodních odborníků. Tento koncept restaurace není podle svých majitelů ovlivněn sezónností. "Samozřejmě, že bílá vína jsou vybírána častěji v létě a červená v zimě, ale možnost pobavit se a být v našich restauracích sám sobě barmanem je atraktivní v každém období, "dodává Ozols.


Nyní máte jedinečnou příležitost osobně se setkat s vedením společnosti a získat tak všechny potřebné informace pro zahájení svého podnikání na Veletrhu franchisingu 2017. DOMLUVTE SI SCHŮZKU http://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014