Pohostinství nové generace
Když se před několika lety franšízový koncept EasyWine objevil v Rize, hlavním městě Lotyšska, stal se tento bar s restaurací tak populární, že tvůrci konceptu rychle vytvořili i alternativu Easy Beer v podobě pivních barů. Ředitel společnosti Peterise Ozolse nyní oznámil, že úspěšný koncept plánuje uvést brzy do provozu novou generaci formátů pro prodej whisky a míchaných koktejlů. "Easy Wine a Easy Beer jsou inovativní a plně funkční koncepty, využívající inteligentní řešení, která zlepšila zákaznický zážitek," říká Ozols.
Popularita značek vedla k expanzi, v současnosti vedení společnosti nabízí licence podnikatelům po celé Evropě. "Co nás zásadně odlišuje od konkurence, je že jsme schopni svým franšízantům zaručit dobrý příjem a trvalý růst jejich podnikání," zdůrazňuje Peteris Ozols. V čem je koncept inovativní? Především v platbách a objednávkách hostů v restauracích. Při vstupu do lotyšských sítí restaurací značek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník speciální předplatitelskou kartu, která obsahuje virtuální peníze. Zákazníci si mohou zakoupit libovolný nápoj po naskenování karty na výdejním automatu, a až později zaplatit na pokladně.
Spokojení hosté i podnikatelé
"Nejmenší množství piva, které si zákazník může objednat ve standardní restauraci, je 300 ml. Zákazník si nápoj koupí a zaplatí, ať už ho vypije, nebo ne. U nás má ale možnost si nalít a nápoj předem ochutnat i v množství menším. To znamená, že si každý může naplnit sklenici pitím, které mu bude skutečně chutnat," vysvětluje generální ředitel skupiny restaurací Peter Ozols. "Host platí až na konci večera při odchodu z restaurace. V praxi se ukázalo, že tento způsob platby výrazně podporuje výdaje. Zvyšující se výdaje také zvyšují výdělky," dodává.
Easy Wine má v nabídce na 60 druhů vín. "Náš koncept je příležitostí ochutnat dobré a velmi drahé víno i díky tomu, že si můžete natočit jen jednu sklenici. Naše výsledky ukazují, že lidé rádi experimentují a zkoušejí nové možnosti," říká Ozols. Nabídka restaurací Easy Beer je ještě větší - až 200 druhů. „Koncept Easy Wine a Easy Beer je schopný dosáhnout úspěchu v celé Evropě Jedná se o unikátní, technologicky vyspělé, efektivní řešení, firma je vedená velmi zkušeným týmem. Franšízoví partneři obdrží podrobný, vysoce sofistikovaný finanční model a silnou podporu ve všech oblastech podnikání," potvrzuje franšízový konzultant Juris Roganovs, který se podílel na rozvoji značky a přípravě pro mezinárodní expanzi.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...