Arby's překročila další milník

Spokojení franšízanti / Společnost Arby's uzavírá s master-franšízantem smlouvu na 20 let s územní exkluzivitou. Za posledních 5 let firma, specializující se na masové speciality, narostla o celou čtvrtinu, a dnes má značka hodnotu 1,1 milionu dolarů. Franšízanti Arby’s ale navíc svoji domovskou firmu vychvalují, 97 % z nich věří v dlouhodobý růstový potenciál značky.
Úterý
17.07.2018
Americká franšízová síť Arby's otevřela 1000. restauraci s novým designem. Inovativní formát restaurací zvýšil hodnotu značky, jejíž zisky již 7. rokem po sobě rostou.
 

Stejně jako jiné franšízové značky, i Arby's nyní prochází revitalizací, která má za cíl zlepšit služby zákazníkům, a zároveň zvýšit ziskovost jednotlivých franšízových poboček. Nový koncept gastronomická značka představila v roce 2014, nyní je téměř třetina z celkem 3400 restaurací již provozována skrze inovovaný koncept. Arby's restaurace s novým designem v průměru zaznamenaly o 10 % vyšší průměrné tržby, a jsou oproti ostatním pobočkám také o 11 % energeticky úspornější. 

"Jsme nadšeni tím, že naše značka směřuje dál, a nadále se vyvíjí. I do budoucna je naším cílem pokračovat v budování restaurací s inovovaným konceptem," říká generální ředitel pro rozvoj značky Greg Vojnovic. Arby's se podle něho rozšiřuje zdravým tempem, zatímco mnoho dalších konkurenčních řetězců v gastronomickém průmyslu zažívá pomalejší tempo růstu, nebo jsou přímo nucené některé franšízy zavírat. 

Nejméně 10 barů Arby´s

Do konce roku 2017 dosáhla síť Arby's sedmi po sobě jdoucích let pozitivního růstu prodejů a dvou po sobě jdoucích let nárůstu počtu nových jednotek. Arby´s je americký sendvičový bar. Momentálně funguje v USA, Kanadě, zemích Středního východu a v Turecku. Již více než 50 let nabízí zákazníkům ručně dělané sendviče, pestrou kuchyni a původní dezerty. Charakteristickým rysem je pro pobočky především nabídka masa co možná nejlepší kvality. Arby´s se řadí mezi typ restaurace fast food a fast casual.

Otevření restaurace v USA vyžaduje investici ve výši od 350 tisíc do 2,5 miliónů USD. Arby´s očekává, že mezinárodní držitelé licence budou připraveni rychleji a mohou tedy snadněji restaurace vybudovat a otevřít. Master - franšízant by měl proto disponovat kapitálem, který umožňuje otevřít  v časovém období 5 let nejméně 10 barů Arby´s, což platí  i pro Českou republiku. Vstupní poplatek je 10 tisíc USD za každou restauraci. Průběžný poplatek pak 4,25% z tržeb z prodeje, master-franšízant je povinen použít minimálně 3,75% z tržeb na marketing.


Tři miliardy za Buffalo Wild Wings / Americký fastfoodový řetězec Arby’s spojil loni své síly se značkou Buffalo Wild Wings. Síť sportovních barů koupil za 3 miliardy dolarů.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014