Arby's překročila další milník
Stejně jako jiné franšízové značky, i Arby's nyní prochází revitalizací, která má za cíl zlepšit služby zákazníkům, a zároveň zvýšit ziskovost jednotlivých franšízových poboček. Nový koncept gastronomická značka představila v roce 2014, nyní je téměř třetina z celkem 3400 restaurací již provozována skrze inovovaný koncept. Arby's restaurace s novým designem v průměru zaznamenaly o 10 % vyšší průměrné tržby, a jsou oproti ostatním pobočkám také o 11 % energeticky úspornější.
"Jsme nadšeni tím, že naše značka směřuje dál, a nadále se vyvíjí. I do budoucna je naším cílem pokračovat v budování restaurací s inovovaným konceptem," říká generální ředitel pro rozvoj značky Greg Vojnovic. Arby's se podle něho rozšiřuje zdravým tempem, zatímco mnoho dalších konkurenčních řetězců v gastronomickém průmyslu zažívá pomalejší tempo růstu, nebo jsou přímo nucené některé franšízy zavírat.
Nejméně 10 barů Arby´s
Do konce roku 2017 dosáhla síť Arby's sedmi po sobě jdoucích let pozitivního růstu prodejů a dvou po sobě jdoucích let nárůstu počtu nových jednotek. Arby´s je americký sendvičový bar. Momentálně funguje v USA, Kanadě, zemích Středního východu a v Turecku. Již více než 50 let nabízí zákazníkům ručně dělané sendviče, pestrou kuchyni a původní dezerty. Charakteristickým rysem je pro pobočky především nabídka masa co možná nejlepší kvality. Arby´s se řadí mezi typ restaurace fast food a fast casual.
Otevření restaurace v USA vyžaduje investici ve výši od 350 tisíc do 2,5 miliónů USD. Arby´s očekává, že mezinárodní držitelé licence budou připraveni rychleji a mohou tedy snadněji restaurace vybudovat a otevřít. Master - franšízant by měl proto disponovat kapitálem, který umožňuje otevřít v časovém období 5 let nejméně 10 barů Arby´s, což platí i pro Českou republiku. Vstupní poplatek je 10 tisíc USD za každou restauraci. Průběžný poplatek pak 4,25% z tržeb z prodeje, master-franšízant je povinen použít minimálně 3,75% z tržeb na marketing.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...