Grandiózní a atypický

Síla značky / Milánská kavárna bude nepochybně lákat a ohromovat některé zákazníky, kteří jsou více zvědaví na "Starbucks zážitek" než na samotnou kávu. ​Stejně jako v Seattlu a Šanghaji má kavárna v Miláně v nabídce produkty, které jinde nenajdete.
Pondělí
01.10.2018
Je to více než dva roky, co Starbucks oznámil, že vstoupí na italský trh. První kavárna byla otevřena začátkem září v Miláně, v exkluzivním formátu.
 

Otázka, která vyvstala před dvěma lety - zda Američané uspějí v prodeji kávy Italům - je nyní znovu aktuální, protože Starbucks 7. září otevřel svou první kavárnu v italském Miláně. Jak se dalo očekávat, názory a reakce jsou rozdílné. Na jedné straně stojí obyvatelé Milána, kteří se nechtějí vzdát své oblíbené místní kavárny a espressa, a na druhé ti, kteří stojí dvou hodinovou frontu, jen aby vyzkoušeli kávu Starbucks.

V zemi, kde kavárny jsou téměř na každém rohu a kde zákazníci často vědí, jak se jejich hostinský jmenuje, budou kavárny s názvem Starbucks nepochybně muset investovat mnohem více úsilí, aby uspěli. Jsou si vědomi, že v Itálii je velmi silná kultura pití espressa, ale spoléhají na lidi, kteří vždy chtějí "něco nového" a přicházejí do svých kavárniček pro specifické a drahé nápoje. Nabídka však také byla upravena - Starbucks nenabízí své rozpoznatelné Frapuccino, muffiny ani bílo-zelené sklenice, protože to není typická kavárna Starbucks, ale formát, který je "věnován kultuře kávy" a který by měl přilákat všechny milovníky tohoto černého nápoje. Hlavními  tahouny jsou espresso - pravda, v rafinovaných a netradičních směsích - a cappuccino.

Americký řetězec má více než 28 000 kaváren po celém světě a prodejna v Miláně již byla prohlášena za jednu z nejkrásnějších. Milánská kavárna, která se rozkládá na 2 300 metrech čtverečních, se nachází v milánském Palazzo della Poste na ulici Piazza Cordusio - jen pár ulic od ikonických památek, jako jsou Duomo di Milano, Galleria Vittorio Emanuele II a Teatro alla Scala. Dá se říci, že ve Strabucks se chtěli Italům ukázat v  tom „nejlepším světle“, a to je jistě jeden z důvodů, proč se rozhodli pro exkluzivní formát kavárny  "Roasters", z nichž na světě existují jen dva další: v Seattlu, který se otevřel v roce 2014 a v Šanghaji. 

Zajímavá je také spolupráce se slavným italským pekařským řetězcem Prince, který bude mít v Miláně na starost foud court kavárny. "Nepřišli jsme do Itálie, abychom učil lidi, co je káva. Káva se zde narodila," řekla ředitelka oddělení designu Liz Muller s tím, že doufají, že přilákají zákazníky na různé chutě kávy, které jsou výsledkem různých technik smažení, stejně jako na příjemný prostor, kde se budou chtít zdržet mnohem déle.​

Itálie je 78. trhem společnosti Starbucks a vývoj na tomto trhu je ve skutečnosti veden zkušeným místním partnerem - skupinou Percassi. Tato společnost je držitelem licence Starbucks a bude zodpovědná za veškeré následné otevření a řízení kaváren v Itálii. Příští provozovna by měla být otevřena na konci roku, a opět v Miláně v již klasickém stylu Starbucks kaváren.


Exkluzivní prostory / Dříve v této budově v centru milána sloužila pošta. Dnes je zde exkluzivní kavárna Starbucks.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014