Svět propagace a reklamy se zajímavými možnostmi
Reklama má silný přesvědčovací vliv, je vnímána jako seriózní komunikační nástroj a zároveň dobrý pomocník. Pokud se správně používá, lze jejím prostřednictvím dosáhnout požadovaných výsledků. Společnost Grupo Overnews k reklamě přistupuje kreativně a svým klientům nabízí klasickou i neotřelou možnost, jak na sebe upoutat žádanou pozornost. Díky úspěšnému nápadu má již v rodném Španělsku 2 vlastní provozovny včetně centrály v přístavním městě Alicante, na 25 franšízantů a plány na expanzi do zahraničí v podobě franšízových provozoven. První z nich, na principu master-franšízingu již funguje ve Velké Británii.
Více než 20leté zkušenosti v oboru vedly k vytvoření základního principu nabízených služeb – španělského konceptu reklamního systému Overnews zaměřeného na tzv. přímý marketing. Ten spočívá ve využití titulní strany, přebalu periodika nebo pohledové strany obalu produktu jakožto reklamního nosiče. Pro přehlednost je systém rozčleněn do šesti základních oblastí působnosti, kde lze uplatnit reklamu a propagační potisk, jako je například periodický tisk, sektor pohostinství, obaly výrobků či akcidenční tisk jako jsou například oblíbená firemní novoroční přání, papírové tašky nebo nejrůznější pozvánky.
Franšízové pakety
A právě tento systém je nyní v podobě komplexního franšízového balíčku nabízen potenciálním franšízantům i na našem trhu, přičemž franšízantovi dovoluje se specializovat. Stále je zde však základní požadavek na aktivní činnost, rozvoj podnikání, vyhledávání nových klientů. Jak společnost uvádí, jedná se o franšízový balíček výnosných produktů s vysokou ziskovostí (min. 100 %), v závislosti na výši zvolené vstupní jednorázové roční investice. Ta je v rozmezí od 4 do 7 tisíce Eur + DPH. „Franšízant si vždy sám zvolí, jakou výši investice uplatní. Vždy však obdrží dostatek produktů na celý rok, které jsou potřebné k dosažení návratnosti investice a vytvoření až 5násobného zisku,“ říká Mario Brondani, majitel společnosti Grupo Overnews s tím, že samozřejmostí je vstupní zaškolení, buď dvoudenní v centrále společnosti, nebo přímo u franšízanta.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?