Originalita prodává
Konkurence na trhu s módou je v současné době veliká. V České republice působí nejen řada domácích značek, ale také spousta zahraničních sítí a oděvních řetězců. Zaujmout zákazníka je tak mnohdy velmi těžké. Nové značky toužící po úspěchu na trh tak musí vsadit na originalitu. A to je případ mezinárodní značky Cipo & Baxx, která je svými originálními modely pověstná.
Značka, která vznikla v roce 1996, se do povědomí zákazníku zapsala právě díky velké nabídce extravagantních jeansů, triček, blůzek, košil, bund, bot, opasků a módních doplňků. Kolekce Cipo & Baxx jsou určené ženám i mužům, kteří jsou sebevědomí a rádi zvýrazňují svou individualitu a unikátní osobnost. Mezi milovníky této značky patří všichni ti, co se nebojí vyčnívat.
Prodejny CipoO & Baxx lze najít v Německu, ve Francii, Anglii, Irsku, Španělsku, Itálii, Austrálii i ve Spojených státech amerických. Oblečení této značky jsou k dostání nejen v partnerských obchodech, ale také v těch multibrandových. Aktivní je CIPO & Baxx také na sousedním slovenském trhu, kde má v současnosti pět poboček. A nyní nastal čas rozšířit síť i po České republice.
Podle Luboše Boháče ze společnosti S.D. s. r. o, která má rozvoj značky Cipo&Baxx na českém a slovenském trhu na starosti, by v České republice mohlo být místo pro minimálně 14 prodejen. „Rádi bychom měli zastoupení ve všech krajských městech. V případě těch velkých lze počítat s tím, že si v nich franšízant otevře více než jednu pobočku. To bude záležet na něm a na tom, zda bude daný trh dostatečně velký, aby si vzájemně nekonkurovaly,“ vysvětluje Boháč s tím, že velmi dobré by bylo, pokud by první obchody vznikly v Praze nebo v Brně. Objeví-li se však nejdříve zájemce z jiného města, není to žádný problém. Jak Boháč doplnil, šanci stát se franšízanty Cipo & Baxx mají i stávající majitelé obchodů s módou, kteří by chtěly produkty této značky zahrnout i do svého sortimentu. Nebrání se tak vstupu do multibrandových obchodů.
Zájemci o franšízovou licenci musí mít k vybudování obchodu Cipo & Baxx k dispozici prostor o minimální velikosti 50 m2, maximálně však 100 m2. Ve velkých městech bývají obchody součástí nákupních center, v případě menších měst často představují vhodné prostory obchody přímo na ulici v centru měst. Náklady na otevřením franšízové pobočky souvisí jednak s umístěním pobočky, její velikosti a také s náročností rekonstrukčních prací, kterými musí vybraný prostor projít. „Pro představu, obchod o velikosti 80 m2 jsme schopni franšízantům zařídit za méně než 10 tisíc eur (cca 260 tisíc Kč). Na nákup zboží by pak měli franšízanti počítat s investicí okolo 25 až 30 tisíci eur (cca 650 až 770 tisíc Kč),“ doplňuje Boháč. Návratu své investice by se měli franšízoví partneři dočkat v průběhu jednoho roku. Rychlost ovlivňuje také období, ve kterém franšízant svůj obchod otevře, zda na podzim či na jaře. Období podzimu a zimy jsou podle Boháče z pohledu prodejů silnější.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Flexibilita, inovativní přístup a schopnost reagovat na změny budou zásadní pro úspěch,“ vzkazuje budoucím franšízantům Marek Halfar, CEO poradenské společnosti PROFIT system.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.