Vzhůru za oceán
Propagovat svůj franšízový systém se vedení původem české značky Extéria Market rozhodlo prostřednictvím účasti na mezinárodních franšízových veletrzích a výstavách. Po prezentování nabídky spolupráce na akcích v Budapešti, Vídni a Londýně, se Extéria chystá ještě dál. Jako jediná česká franšíza bude vystavovat na Mezinárodní franšízové výstavě v New Yorku.
Důkazem toho, že představení franšízové nabídky „naživo“ přímo potenciálním zájemcům o franšízové licence funguje, je fakt, že z již absolvovaných franšízových výstav v evropských metropolích vzešlo hned několik zájemců o koupi master-franšízové licence pro celou zemi. „S těmito zájemci a investory z Maďarska, Rakouska a Velké Británie nadále probíhají individuální jednání o udělení Master licencí v jejich státě,“ prozrazuje ředitelka franšízové sítě Extéria Market Lucie Eliášová s tím, že jedním z faktorů, který vzbudil v zahraničí mezi investory zájem je i to, že se jedná o jedinou franšízu na bezpečnost práce a požární ochranu v EU.
Franšízový koncept, který se zabývá poskytováním zákonných služeb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany, má na domácím trhu v současnosti 14 poboček a svými službami pokrývá téměř celé území naší republiky. Stále je zde však prostor k podnikání i pro další franšízanty. Aktivně působí i na sousedním Slovensku, kde momentálně fungují 3 Extéria Markety.
PŘEČTI ČLÁNKY
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Zájem o franšízu Extéria Market v uplynulých měsících rostl. Je za tím chuť převzít odpovědnost za svou budoucnost a rozjet vlastní podnikání?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.