Parfém s vůní peněz
Možnost koupit si svou oblíbenou vůni a odnést si ji ve flakonu podle vlastního výběru, právě to nabízí svým zákazníkům parfumerie Refan. Se svými obchody chce prostřednictvím spolupráce s franšízanty obsadit i Česko. Variant, jak podnikat pod tímto brandem, je hned několik. Na domácím polském trhu je realita taková, že zhruba 20 % tamních franšízantů provozuje více jak jeden obchod této značky.
Parfumérie Refan lze otevírat ve formě samostatných kamenných prodejen, ostrůvků či stánků v nákupních centrech. Zájemci o prodej rozlévaných parfémů, kteří již mají rozjetý svůj byznys zaměřený na ženy, například kosmetický či nehtový salon, případně obchod se šperky nebo oblečením, mohou značkou Refan doplnit svou nabídku. Výhodou využití nové značky pro rozšíření již fungujícího podnikání jsou nízké náklady spojené se zavedením nového produktu, neexistence dalších fixních nákladů, a navíc jde o další zdroj zisku i nových zákazníků.
Pomoc zblízka
Zájemce o otevření zbrusu nového prodejního místa by se měl připravit na investici v minimální hodnotě 55 tisíc Kč, v případě, že je provozovna v nájmu. Celková výše finančního vkladu závisí na velikosti pobočky a rozsahu první objednávky parfémů. V momentě, kdy se franšízant rozhodne investovat do koupi vlastního stánku či ostrůvku určeného do obchodního centra, je samozřejmě investice vyšší. Dobrou zprávou pro franšízanty pak je, že na ně nečekají žádné franšízové poplatky.
Svým franšízantům pomáhá poskytovatel licence při zařizování jeho obchodní jednotky na dříve odsouhlaseném místě. „Zástupce naší společnosti je pak také přímo na místě a pomáhá při přípravě parfumerie na otevření. Nejde jen o hlas z telefonu, ale o skutečnou podporu našich franšízantů, kdy jsme s nimi fyzicky na startu jejich podnikání,“ říká Jarosław Wójcicki, který má na starosti rozvoj franšízové sítě Refan.
Centrála franšízové sítě také zajišťuje prodejní a produktové školení, a to nejen pro investora do franšízové licence, ale také pro jeho zaměstnance. Poskytovaná podpora se týká také marketingu, kdy franšízor s franšízantem spolupracuje na četných kampaních, jejichž cílem je oslovit co nejširší zákaznickou skupinu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.