Franšízanti převažují / Moderní a trendy prostředí Smilepoint bělících salónů a koutků dle zkušenosti majitelů značky zaujme a osloví všechny zákazníky, kteří uvažují o vybělení zubů. Zaujati jsou zejména originálním designovým křeslem ve tvaru vejce.
Středa
14.10.2020
Značka Smilepoint plánuje expanzi do České republiky. Proto zde hledá master-franšízanta i zájemce o jednotlivé licence.
 

Původem maďarský franšízový koncept Smilepoint nabízí ve svých pobočkách služby spjaté s neinvazivním bělením zubů. Díky němu mohou zájemci o tuto službu využít moderní a šetrné technologie v oblasti kosmetického bělení zubů a regenerace rtů, která byla vyvinuta v USA. Příležitost stát se jeho franšízovým partnerem mají i stávající podnikatelé.

Mezi franšízanty, na které vedení sítě cílí, jsou majitelé kosmetických salónů, nehtových studií, wellness či fitness center, hotelů nebo i zubních ambulancí. Ti všichni mohou své podnikání rozšířit díky franšízové licenci a obohatit tak portfolium nabízených služeb. Stačí jim k tomu oddělený prostor o velikosti minimálně 4 m2.

Peníze za know-how

Zaplacením franšízového poplatku ve výši 100 tisíc Kč + DPH dostane franšízant celý systém na bělení zubů, a to včetně designového křesla ve tvaru vejce, LED lampu, ochranných brýlí, porovnávacích vzorkovníků barvy zubů, loga na stěnu, školení, 100 ks bělících sad. Právě moderní a trendy prostředí Smilepoint bělících salónů a koutků dle zkušenosti majitelů značky zaujme a osloví všechny zákazníky, kteří uvažují o vybělení zubů, zejména si všimnou již zmíněného originálního křesla. Cena master-licence je v případě České republiky řešena individuálně.

Není to jen vybavení, které noví franšízanti s licencí získávají. K dispozici jim je právní a administrativní poradenství při začátcích podnikání, absolvují školení zaměřené na produkty a prodej zakončené certifikátem. Samozřejmostí pak je i online a offline marketingová podpora včetně marketingových materiálů. Franšízor jim tedy poskytne brožury, letáky, plakáty, roll-up, logo, polepy na výklad apod.  


Byznys na první pohled / Pod značkou Smilepoint funguje v současné době více jak 50 poboček či „bělících koutků“. Drtivá většina z nich je v rukách franšízantů. Zákazníci je najdou jak v domácím Maďarsku, tak i v Rumunsku a na Slovensku.