Byznys v byznysu / Extéria Market je franšízový systém zaměřený na pomoc podnikatelům, a to např. i aktuálně s COVIDEM. Bezpečnost a ochrana zdraví při práci řeší pracoviště a zaměstnance, pomáhá se zvládnutím pandemie COVID, a tím předejít např. karanténě na pracovišti a odstavení části či většiny zaměstnanců. Díky tomu pomáhají franšízanti zachovat chod firem a podnikatelů.
Středa
13.01.2021
Zájem o franšízu Extéria Market v uplynulých měsících rostl. Je za tím chuť převzít odpovědnost za svou budoucnost a rozjet vlastní podnikání?
 

Na situaci spojenou s pandemií se lze podívat dvojí optikou – jako na krizi či příležitost. Podle informací z franšízového konceptu Extéria Market se zdá, že těch, kdo současný stav vnímají spíše jako impuls k rozjetí vlastního byznysu, je celá řada. „Stále nám chodí poptávky a stále se uzavírají nový partneři, franšízanti, kteří chtějí změnu,“ říká ředitelka franšízové sítě Extéria Market Lucie Šimíková.

Podle ní je tak zřejmé, že franšízu mohou lidi uvažující o vlastním podnikání vnímat jako společníka na cestě k úspěšnému životu v souladu s rodinou, volným časem, prací, zdravím atd. Pandemie koronaviru se tak stala příležitostí vzhledem k tomu, že narušila naše myšlenkové vzorce a otevřela lidem nové možnosti. „Myslela bych si, že u koronaviru převládá pocit nejistoty. Také bych si myslela, že kvůli nejistotě by lidé raději drželi to, co již mají, a chtěli by změny co nejméně. Omyl. Jistota je pryč, a najednou si uvědomují, že to nemají oni ve svých rukou,“ dodává Šimíková. A právě franšíza jim nabízí možnost, převzít odpovědnost za svou budoucnost, což jim umožní ji aktivně ovlivňovat.

Zatímco počet zájemců, kteří by chtěli rozjet podnikání pod hlavičkou Extéria Marekt v tuzemsku narůstá, expanze do zahraničí, kterou vedení sítě úspěšně nastartovalo, se zpomalila. Důvodem jsou zejména komplikace spojené s cestováním za hranice Česka, které de facto znemožňují realizovat školení, jehož absolvování je pro rozjezd nové pobočky klíčové.

Během něj se franšízant seznámí se službami konceptu Extéria Market týkající se bezpečnosti práce a požární ochrany. Vstupní školení se skládá z několika bloků. První je věnovaný zejména zákonným požadavkům na oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany. Druhý blok se zaměřuje na obchodní a marketingový systém franšízy. Závěrem školení je vstupní test, který prověří nabyté znalosti franšízanta a obchodníků.


Vlastní firma na dosah / Franšízová licence Extéria Market přijde budoucího franšízanta na 250 tisíc Kč. Uchazeč o ni by měl mít kromě potřebných finančních prostředků obchodního ducha a také být odhodlán budovat vlastní podnikání v regionu, na který získá exkluzivitu.