Úspěšný rok pro Partners Market
V současné době tak vedení konceptu analyzuje vstup na některý ze zajímavých trhů, kde by byl koncept Partners Marketů přidanou hodnotou. Polevit však nechce ani v rozšiřování sítě na domácím trhu. Během letoška by mělo své dveře zákazníkům otevřít 16 nových poboček na celém území Česka. „Nebráníme se rozvoji v jakékoli lokalitě, kde to dává smysl z pohledu počtu klientů, kterým bychom mohli poskytnout naši unikátní službu. Menší pokrytí máme v západních Čechách, tedy v Plzeňském a Karlovarském kraji, kde bych rád viděl větší počet nově otevřených poboček,“ prozrazuje ředitel obchodního oddělení Partners Jan Brejl.
Rok 2020 uchopili v Partners jako příležitost, a to i přes situaci spojenou s pandemií COVID-19. Kromě získání nových franšízových partnerů se vedení sítě podařilo zachovat pobočky otevřené a bezpečné pro osobní jednání. To vše za dodržení všech vládních opatření a také bezpečnostních a hygienických pravidel. Díky pokročilému technickému zázemí finanční skupiny Partners byli schopni franšízanti využívat systémy a technologie, které jim umožnovali s klienty pracovat i na dálku. „Ukázalo se, že i koncept, kde pod jednou střechou vyřídíte služby od několika pojišťoven, bank, penzijních či investičních společností, namísto obíhání vícero poboček je pro klienty výrazně efektivnější a v této situaci i bezpečnější. Řada finančních institucí svá obchodní místa zavírala, my naopak pokračujeme v navyšování jejich počtu,“ doplňuje Jan Brejl.
Zájemce o otevření nové pobočky Partners Market musí počítat s investicí od 1 do 1,5 milionu Kč. Tato částka pokryje náklady spojené se zařízením pobočky a jejím vybavením. K tomu je třeba mít připravenou i rezervu na provozní náklady na období cca 4 až 6 měsíců. V případě, že by uchazeč o franšízovou licenci neměl dostatečný kapitál pro počáteční investici, je společnost Partners ochotna mu pomoci, a to prostřednictvím poskytnutí podnikatelského úvěru. Jednání o přistoupení k síti Partners Market obvykle trvá 3 až 6 měsíců, právě taková doba totiž zhruba uplyne od první schůzky se zájemcem do podepsání smlouvy o spolupráci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízant Josef Lásko provozuje pobočku Partners Banky v Chocni. Jaké vlastnosti hledá u členů týmu a proč věří, že charakter je víc než zkušenosti?
Finanční skupina Partners loni dosáhla obratu pět miliard korun. Letos se zaměřuje na vyšší dostupnost bankovních služeb růstem počtu poboček Partners Banky.
Skupina Partners vykázala skvělé výsledky za první pololetí 2024. Jaké jsou příčiny tohoto úspěchu?
Soutěž každoročně oceňuje úspěšné franšízové koncepty, které splňují Etický kodex franšízingu. Které letos uspěly?
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?