Úspěšný rok pro Partners Market
V současné době tak vedení konceptu analyzuje vstup na některý ze zajímavých trhů, kde by byl koncept Partners Marketů přidanou hodnotou. Polevit však nechce ani v rozšiřování sítě na domácím trhu. Během letoška by mělo své dveře zákazníkům otevřít 16 nových poboček na celém území Česka. „Nebráníme se rozvoji v jakékoli lokalitě, kde to dává smysl z pohledu počtu klientů, kterým bychom mohli poskytnout naši unikátní službu. Menší pokrytí máme v západních Čechách, tedy v Plzeňském a Karlovarském kraji, kde bych rád viděl větší počet nově otevřených poboček,“ prozrazuje ředitel obchodního oddělení Partners Jan Brejl.
Rok 2020 uchopili v Partners jako příležitost, a to i přes situaci spojenou s pandemií COVID-19. Kromě získání nových franšízových partnerů se vedení sítě podařilo zachovat pobočky otevřené a bezpečné pro osobní jednání. To vše za dodržení všech vládních opatření a také bezpečnostních a hygienických pravidel. Díky pokročilému technickému zázemí finanční skupiny Partners byli schopni franšízanti využívat systémy a technologie, které jim umožnovali s klienty pracovat i na dálku. „Ukázalo se, že i koncept, kde pod jednou střechou vyřídíte služby od několika pojišťoven, bank, penzijních či investičních společností, namísto obíhání vícero poboček je pro klienty výrazně efektivnější a v této situaci i bezpečnější. Řada finančních institucí svá obchodní místa zavírala, my naopak pokračujeme v navyšování jejich počtu,“ doplňuje Jan Brejl.
Zájemce o otevření nové pobočky Partners Market musí počítat s investicí od 1 do 1,5 milionu Kč. Tato částka pokryje náklady spojené se zařízením pobočky a jejím vybavením. K tomu je třeba mít připravenou i rezervu na provozní náklady na období cca 4 až 6 měsíců. V případě, že by uchazeč o franšízovou licenci neměl dostatečný kapitál pro počáteční investici, je společnost Partners ochotna mu pomoci, a to prostřednictvím poskytnutí podnikatelského úvěru. Jednání o přistoupení k síti Partners Market obvykle trvá 3 až 6 měsíců, právě taková doba totiž zhruba uplyne od první schůzky se zájemcem do podepsání smlouvy o spolupráci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Od začátku roku zahájilo podnikání pod značkou Partners Market 20 nových franšízantů. Jak to bude s dalším rozvojem?
„Věřím, že poměrně rychle se nám podaří mít 150 Partners Marketů. Poté očekáváme pozvolnější růst," říká zakladatel finanční skupiny Partners Petr Borkovec.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
Michal Zadák pracoval ve velkém mediálním domě. Dnes jako úspěšný majitel jednoho z pražských Partners Marketů radí svým klientům nejen s financemi.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Česká pošta pokračuje v reorganizaci a rozšiřuje počet pošt Partner. Jejich provozovatelům navyšuje platby.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?