Úspěšný rok pro Partners Market
V současné době tak vedení konceptu analyzuje vstup na některý ze zajímavých trhů, kde by byl koncept Partners Marketů přidanou hodnotou. Polevit však nechce ani v rozšiřování sítě na domácím trhu. Během letoška by mělo své dveře zákazníkům otevřít 16 nových poboček na celém území Česka. „Nebráníme se rozvoji v jakékoli lokalitě, kde to dává smysl z pohledu počtu klientů, kterým bychom mohli poskytnout naši unikátní službu. Menší pokrytí máme v západních Čechách, tedy v Plzeňském a Karlovarském kraji, kde bych rád viděl větší počet nově otevřených poboček,“ prozrazuje ředitel obchodního oddělení Partners Jan Brejl.
Rok 2020 uchopili v Partners jako příležitost, a to i přes situaci spojenou s pandemií COVID-19. Kromě získání nových franšízových partnerů se vedení sítě podařilo zachovat pobočky otevřené a bezpečné pro osobní jednání. To vše za dodržení všech vládních opatření a také bezpečnostních a hygienických pravidel. Díky pokročilému technickému zázemí finanční skupiny Partners byli schopni franšízanti využívat systémy a technologie, které jim umožnovali s klienty pracovat i na dálku. „Ukázalo se, že i koncept, kde pod jednou střechou vyřídíte služby od několika pojišťoven, bank, penzijních či investičních společností, namísto obíhání vícero poboček je pro klienty výrazně efektivnější a v této situaci i bezpečnější. Řada finančních institucí svá obchodní místa zavírala, my naopak pokračujeme v navyšování jejich počtu,“ doplňuje Jan Brejl.
Zájemce o otevření nové pobočky Partners Market musí počítat s investicí od 1 do 1,5 milionu Kč. Tato částka pokryje náklady spojené se zařízením pobočky a jejím vybavením. K tomu je třeba mít připravenou i rezervu na provozní náklady na období cca 4 až 6 měsíců. V případě, že by uchazeč o franšízovou licenci neměl dostatečný kapitál pro počáteční investici, je společnost Partners ochotna mu pomoci, a to prostřednictvím poskytnutí podnikatelského úvěru. Jednání o přistoupení k síti Partners Market obvykle trvá 3 až 6 měsíců, právě taková doba totiž zhruba uplyne od první schůzky se zájemcem do podepsání smlouvy o spolupráci.

PŘEČTI ČLÁNKY

ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
„Během následujících tří let chceme otevřít 50 až 60 nových Partners marketů," říká v rozhovoru Petr Borkovec, generální ředitel Partners finanční skupiny.
Obrat finanční skupiny Partners se přiblížil 1 miliardě Kč. Výrazně k tomu přispěly i franšízy Partners market.
Obrat finanční skupiny Partners dosáhl loni 1,65 miliardy Kč. Podíl kanceláří Partners market činil 28 %. Na trhu je místo i pro nové franšízanty.
Ocenění si převzali jak tuzemské, tak i zahraniční sítě, které se u nás rozvíjí cestou franšízingu. Svého favorita zvolila i veřejnost.
Nejčtenější

Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Školení je jednou z nejdůležitějších součástí franšízového balíčku. Noví franšízanti by se díky němu měli naučit, jak úspěšně podnikat pod zavedenou značkou.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.