Banka na dosah / V příštím roce by společnost Partners měla získat bankovní licenci od ČNB, která jí umožní rozjet projekt vlastní banky. Změny s tím spojené by se měly promítnout i do franšízové sítě Partners Market.
Středa
20.01.2021
Síť Partners Marketů se loni rozrostla o 12 nových poboček, zvýšila se i výkonnost jednotlivých franšízantů. Do budoucna uvažuje o expanzi na zahraniční trhy.
 

V současné době tak vedení konceptu analyzuje vstup na některý ze zajímavých trhů, kde by byl koncept Partners Marketů přidanou hodnotou. Polevit však nechce ani v rozšiřování sítě na domácím trhu. Během letoška by mělo své dveře zákazníkům otevřít 16 nových poboček na celém území Česka. „Nebráníme se rozvoji v jakékoli lokalitě, kde to dává smysl z pohledu počtu klientů, kterým bychom mohli poskytnout naši unikátní službu. Menší pokrytí máme v západních Čechách, tedy v Plzeňském a Karlovarském kraji, kde bych rád viděl větší počet nově otevřených poboček,“ prozrazuje ředitel obchodního oddělení Partners Jan Brejl.

Rok 2020 uchopili v Partners jako příležitost, a to i přes situaci spojenou s pandemií COVID-19. Kromě získání nových franšízových partnerů se vedení sítě podařilo zachovat pobočky otevřené a bezpečné pro osobní jednání. To vše za dodržení všech vládních opatření a také bezpečnostních a hygienických pravidel. Díky pokročilému technickému zázemí finanční skupiny Partners byli schopni franšízanti využívat systémy a technologie, které jim umožnovali s klienty pracovat i na dálku. „Ukázalo se, že i koncept, kde pod jednou střechou vyřídíte služby od několika pojišťoven, bank, penzijních či investičních společností, namísto obíhání vícero poboček je pro klienty výrazně efektivnější a v této situaci i bezpečnější. Řada finančních institucí svá obchodní místa zavírala, my naopak pokračujeme v navyšování jejich počtu,“ doplňuje Jan Brejl.

Zájemce o otevření nové pobočky Partners Market musí počítat s investicí od 1 do 1,5 milionu Kč. Tato částka pokryje náklady spojené se zařízením pobočky a jejím vybavením. K tomu je třeba mít připravenou i rezervu na provozní náklady na období cca 4 až 6 měsíců. V případě, že by uchazeč o franšízovou licenci neměl dostatečný kapitál pro počáteční investici, je společnost Partners ochotna mu pomoci, a to prostřednictvím poskytnutí podnikatelského úvěru. Jednání o přistoupení k síti Partners Market obvykle trvá 3 až 6 měsíců, právě taková doba totiž zhruba uplyne od první schůzky se zájemcem do podepsání smlouvy o spolupráci.


Další plány / Očekávaný obrat sítě Partners Market vzroste podle obchodního ředitele společnosti Partners Jana Brejla o více jak 30 %, a to jak díky nárůstu počtu poboček, tak především růstu výkonnosti jednotlivých franšízantů.