Klientům zlepšujeme kvalitu života
Před zhruba 9 lety byla Kateřina Pauknerová majitelkou kavárny a to, že bude jednou součástí rozsáhlé sítě výživových poraden ji ani nenapadlo. K výživovému poradenství se dostala oklikou kvůli vlastním zdravotním potížím. Uvědomila si, že je třeba něco změnit, a to zejména přístup sama k sobě, k jídlu, pohybu a životnímu stylu obecně. Začala tak vyhledávat relevantní informace, vzdělávat se. Toužila prostě vědět stále více. To, co zjistila, nejprve zkoušela zpočátku jen sama na sobě. O své úspěchy se dělila se svým okolím. Netrvalo však dlouho a její svět se začal točit kolem výživy stále těsněji a těsněji.
„Když mi do cesty vstoupila franšízová síť výživových poraden, byl pro mě svět nutričního poradenství najednou jasnou volbou. Díky němu se mi podařilo skloubit vášeň a nadšení pro výživu, nutkavou touhu objevovat nové přístupy a trendy s touhou být užitečná a pomáhat druhým s jejich trápením,“ vzpomíná Kateřina Pauknerová na rozhodnutí, díky němuž se z majitelky kavárny stala franšízantka Světa zdraví, který se před více jak rokem rozvinul v koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Ačkoli byla tato změna finančně, časově i procesně náročná, nezalekla se jí a vyplatilo se. Její pobočky v Českých Budějovicích a Písku dnes patří k nejúspěšnějším v síti. „Přechod z jedné značky na druhou nebyl zcela bezbolestný. S odstupem času však mohu říct, že jsem za změnu strategie a její posun blíže k lékařskému prostředí ráda. Máme nové služby, nové postupy, které jsou ojedinělé nejen na českém trhu. V praxi vidíme, že jsou účinné, a tedy pro klienty prospěšné,“ doplňuje jihočeská franšízantka.
Síla sítě
Tím, co Kateřinu na její práci nejvíce baví, je různorodost, práce s klienty i nutnost vždy přemýšlet o nejefektivnějším postupu. S každým klientem totiž přichází nový příběh, navíc se klienti během absolvování svého programu mění, a to nejen fyzicky, ale i mentálně. „Právě v tento moment vidíme, že naše práce má obrovský smysl, prostě zlepšujeme lidem kvalitu přítomného i budoucího života,“ poznamenává s tím, že v současné době mají její poradny mnoho klientů, kteří do nich chodí už několik let. Ne proto, že by se jim nedařilo upravit svou váhu, ale vědí, že s věkem se jejich organismus mění a oni si i nadále chtějí udržet svou optimální hmotnost. „Osobně mě baví i samotná manažerská činnost, práce se zaměstnanci, jejich motivace k odvádění nadstandardních výkonů. Baví mě i přemýšlení o zvyšování kvality služeb, hledání nových trendů ve výživě a další věci spojené s oborem, ve kterém podnikám,“ vysvětluje Kateřina Pauknerová.
Jako hlavní pozitivum přistoupení k franšízovému konceptu vidí Kateřina fakt, že získala zázemí silné společnosti včetně přístupu k praxí ověřenému know-how, nastaveným procesům, systému vzdělávání nebo právní pomoci. Od franšízora také získala reklamní a marketingové materiál, kontakty na potenciální klienty i odbornou pomoc nejen v začátcích svého podnikání v novém oboru, ale po čas celé spolupráce. K tomu si můžete připočítat i vstřícný a přátelský přístup ze strany centrály společnosti Nutriadapt Weight Management Clinic.
Podpora v době koronavirové
Ten je důležitý zejména v momentě, kdy nastane problém jako je například pandemie COVID-19. Ta podnikání Kateřiny Pauknerové ovlivnila poměrně zásadně. „Na jaře jsme byli, nejen my, naprosto ochromení, zaskočení danou situací a prakticky nepřipravení. S novou situací jsme se rozhodli poprat a vypořádat se s ní. Naše práce se přesunula do on-line prostoru. Naučili jsme se využívat nové technologie, komunikovat s klienty na dálku. Díky tomu jsme druhou vlnu pandemie na podzim zvládali mnohem lépe, byli jsme připraveni nejen my, ale i naši klienti. Navzdory dané situaci máme nové služby, postupy i procesy,“ prozrazuje majitelka poraden Nutriadapt v Českých Budějovicích a Písku.
Pomoc franšízora se s ohledem na současnou situaci odehrává hned na několika frontách. „Centrála nám vyšla vstříc po finanční stránce, získali jsme úlevy snížením několika poplatků a prodloužením doby splatnosti,“ popisuje Kateřina Pauknerová konkrétní kroky vedení společnosti s tím, že velkou pomocí byly i marketingové materiály, které pomohly k oslovování nových klientů. V neposlední řadě pak centrála hledala způsoby, jak v této obtížné době nejen udržet, ale i zlepšovat kvalitu a rozsah poskytovaných služeb. Pozornost byla věnována i zaměstnancům jednotlivých poraden, aby nepodléhali frustraci a dokázali se s poskytováním služeb pohodlně a se stejnou účinností přesunout do online prostředí.
Každému uchazeči o franšízovou licenci Nutriadapt by doporučila zejména to, aby nepodcenil vzdělávání a naučil se práci všech ve svém týmu. Jen tak si totiž bude moci být jistý, že v momentě, kdy někdo „vypadne“, nebude ohrožen chod jeho pobočky a péče o klienty. Navíc mu to pomůže i lépe porozumět potřebám týmu, kvalitněji a s dostatečným časovým předstihem práci plánovat, řídit a v neposlední řadě i lépe kontrolovat.

PŘEČTI ČLÁNKY

Vedení společnosti Nutriadapt momentálně zaměstnává navazování spolupráce s velkými firmami a zdravotními pojišťovnami i rozšiřování franšízové sítě.
Franšízová síť pod značkou Nutriadapt funguje na trhu od loňského prosince. Jaký byl pro ni rok 2020 a co chystá dál?
„Telefonické a online konzultace jsme dříve vnímali jako doplňkovou službu. Uplynulé týdny však potvrdily perspektivu tohoto segmentu," říká Marta Nosková, jednatelka franšízové sítě Nutriadapt.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...