Odpovědnost za své území / Franšízor poskytuje svým partnerům podporu v oblasti IT, SEO, online marketingu a také v samostatném řízení pobočky. Na franšízantovi pak je propagace jeho služeb ve svěřeném regionu.
Úterý
06.04.2021
Franšízový koncept Qjob hledá v Česku franšízanty i zájemce o master licenci, kteří budou online propojovat firmy se zákazníky. Jaké musí splnit podmínky?
 

Současná doba nás všechny nutí převést velkou část komunikace do online prostoru, naučili jsme se využívat nové aplikace, jejichž nabídka se neustále rozšiřuje. V současné době na tuzemský trh míří maďarský franšízový koncept Qjob, který prostřednictvím nové platformy propojuje firmy s jejich potenciálními klienty. Zákazníci jej mohou využít v momentě, kdy hledají odborníka na nejrůznější typ práce – od šikovného grafika, přes malíře pokojů až po paní na hlídání.

Pro rozšíření nabídky služeb tohoto systému hledá vedení společnosti Webtech Group, která za Qjob stojí,  na našem trhu franšízanty. Příležitost však mají i ti, kteří by chtěli pod hlavičkou Qjob rozjet větší byznys a pořídit si master-franšízovou licenci. Ta by je pak opravňovala k dalšímu prodeji tzv. single licencí jednotlivým franšízantům. Náklady spojené s pořízením franšízové licence jsou závislé na velikosti oblastí, ve které chce franšízový partner působit. Minimální počet obyvatel takového regionu by však měl být vyšší než 200 tisíc. Franšízový koncept společnosti Qjob nabízí řešení pro každého, kdo chce zahájit vlastní IT start-up pomocí již vyzkoušeného obchodního modelu.

Vše na jednom místě

Zájemce o franšízovou licenci by měl mít alespoň základní znalost angličtiny a být schopen si každý den najít 2 až 4 hodiny pro správu svého franšízového operačního střediska Qjob. Pro svou práci bude mít k dispozici nástroje speciálně vyvinuté franšízorem. Od svých partnerů Webtech Group očekává aktivní a otevřený přístup.

Platforma Qjob funguje jako klasické online tržiště, které zprostředkovává „setkání“ nabídky a poptávky. Zaregistrovat se mohou zákazníci i profesionálové, přičemž registrovaný uživatel může patřit do obou těchto skupin. Zákazníci mohou vytvářet úlohy na základě požadavků, které chtějí vyřešit a na webu zveřejnit. Registrovaní odborníci jsou pak informováni o tom, že v jejich kategorii přibyla poptávka, na níž mohou reagovat svou nabídkou. Na jejím základě se pak zákazník rozhodne, zda daný profík zakázku získá. V systému je také zpracován způsob předávání zpětné vazby, a to jak ve vztahu k zákazníkovi, tak i zhotoviteli.


Předpoklad úspěchu / V zemích střední a východní Evropy je podle majitelů Qjob silný potenciál rozvoje. Trh je zde v této oblasti poměrně segmentovaný a nefunguje zde jednotný konsolidovaný koncept.