Franšízant v terénu
Jak sám říká, byla to zejména služba, kterou pobočky Extéria Market svým klientům nabízí. Pravdou totiž je, že bezpečnost a ochrana zdraví při práci (BOZP) a požární ochrana (PO) je něco, co musí řešit každá firma i každý živnostník. Klientela, na kterou mohou franšízanti této sítě zaměřit svou pozornost je tedy opravdu široká.
Před vstupem do franšízy neměl Miroslav Beneš, který svůj Extéria Market vybudoval v Opavě, s prací v tomto oboru žádnou zkušenost. Díky propracovanému školicímu systému Extéria Akademie se mu však podařilo si osvojit všechny dovednosti potřebné k úspěšnému vedení franšízové pobočky. Stejně tak se v začátcích svého podnikání s franšízou mohl opřít o podporu ze strany franšízora.
„Začátky byly především o prvotním rozhodnutí a zajištění kapitálu a technického vybavení jako počítače a tiskárna. Vše ostatní pro mě centrála realizovala na klíč. Nápomocna mi byla i při náboru a zaškolení spolupracovníků do týmu,“ vzpomíná na dobu před zhruba 10 měsíci opavský franšízant. V současné době má kolem sebe stabilní tým složený z asistentky a obchodních manažerů.
V kontaktu s trhem
Sám se jako franšízant stará o bezproblémový chod pobočky, jehož součástí jsou i pravidelné porady s týmem. Zároveň funguje i jako obchodní manažer, kdy vyjíždí za svými klienty. To by ostatně doporučil i těm, kteří o vstupu do franšízové sítě teprve uvažují. „Franšízant by se měl zapojit do chodu pobočky a také se nebát vyjít do terénu. Jen tak neztratí vazbu s trhem a bude vědět, co vše obsahuje práce jeho obchodních manažerů,“ vysvětluje Miroslav Beneš, jehož dalším cílem je rozšiřovat svůj tým a expandovat do dalších regionů.
Nic na jeho plánech nezměnila ani pandemie. Ta výrazně neovlivnila ani jeho podnikání. Jak sám říká, zájem o služby jeho kanceláře byl v době nejsilnějších restrikcích stejný jako před ní. Trochu se však změnila poptávka po službách. Podnikatelé totiž začali mít větší povědomí o pojmu hygiena a o nutnosti ji na pracovištích důkladně zabezpečit a řešit, s čímž franšízanti Extéria Market včetně Miroslava Beneše svým klientům umí pomoci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Zájem o franšízu Extéria Market v uplynulých měsících rostl. Je za tím chuť převzít odpovědnost za svou budoucnost a rozjet vlastní podnikání?
Franšíza Extéria Market posiluje svou pozici na trhu. Kdo se může stát majitelem franšízové licence?
Ochrana zdraví a bezpečnost práce jsou dnes aktuálními tématy. Těžit z toho mohou franšízanti sítě Extéria Market.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Vítěze ve všech krajích České republiky vybere odborná porota z 1356 společností. Podniky mohou přihlášky do projektu posílat již nyní.
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty konceptu iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.