Hranolkový byznys ve franšíze

Prostor pro byznys / Pobočky Faency Fries by měly fungovat ve městech s více jak 50 tisíci obyvateli, to je naprosté minimum. Ideální je počet obyvatel okolo 100 tisíc.
Úterý
07.09.2021
Síť Faency Fries chce růst nejen v Česku, ale v celé Evropě. Zájemcům o podnikání nabízí i již zavedené pobočky.
 

Podle ředitele společnosti Faency Fries Milana Zochera je v České republice místo pro zhruba 30 až 50 provozoven, které svým zákazníkům nabízí hranolky z čerstvých brambor. Po celé Evropě se zájemcům o podnikání pod hlavičkou tohoto brandu otevírají stovky příležitostí. Aktuálně má na domácím českém trhu 13 poboček, z nichž 6 je provozováno franšízanty.

Svým franšízovým partnerům nabízí centrála 2 formáty provozoven – klasickou kamennou pobočku nebo mobilní jednotku, tzv. Golden Treasure Box (GTB). V současné době nabízí franšízor k převzetí také zavedenou pobočku v Hradci Králové. „Královéhradecká pobočka funguje již téměř 2 roky, je tedy plně vybavena a zákazníci ji již znají,“ vysvětluje Milan Zocher.

Podpora při financování

Za licenci Faency Fries zaplatí budoucí franšízant 300 tisíc Kč, investice do restaurace se pak pohybuje od 750 tisíc do 1,2 milionu Kč. Konečná částka závisí na typu a velikosti provozovny. Franšízanti mohou na financování svého budoucího podnikání využít i externí zdroje, například úvěr od některé z bank apod. Franšízor je v takovém případě připraven perspektivním franšízantům pomoci například při jednání s bankami apod. V průběhu spolupráce franšízant měsíčně hradí franšízový poplatek ve výši 6 % z obratu včetně DPH a také 3 % marketingový poplatek. Doba návratnosti investice se v případě pobočky Faency Fries pohybuje v rozmezí 1 roku až 2 let.

Franšízový balíček, který za svou investici získá, obsahuje mimo jiné franšízový a provozní manuál, projekt kamenné pobočky, případně dodání mobilní jednotky GTB, vybavení provozovny včetně všech designových a sales prvků. Samozřejmostí je pak úvodní a průběžná školení manažerů pobočky, zajištění dodávek surovin a všech obalových materiálů nebo kompletní balíček online marketingu. 

Cesta z Česka

Jak již bylo naznačeno, ambicí značky Faency Fries je se svými „hranolkárnami“ proniknout i za hranice naší země. Během letošního listopadu by pak svůj provoz měla zahájit pobočka v chorvatském Splitu. Na svou první provozovnu se může těšit i Bratislava. V jednání je vedení sítě se zájemcem o franšízu ve Vídni.

Faency Fries vzniklo v roce 2016 jako koncept kvalitního fast/street foodu. Jako první v České republice začali smažit hranolky z čerstvých brambor, a to od místních dodavatelů. Podle vlastních receptur také připravuje omáčky v různých chuťových kombinacích, stejně tak centrála intenzivně pracuje na nových produktech. Nabídka franšízantů, kteří pod hlavičkou tohoto konceptu působí, se tedy neustále rozšiřuje.


Svižný start / Podnikatel, který s Faency Fries podepíše franšízovou smlouvu, může svůj byznys rozjet s pomocí franšízora během 2 až 3 měsíců.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015