Online boardy pomohou více podnikatelům

Potenciál růstu / Ambicí sítě TAB Board je obsadit svými franšízanty všechny regiony Česka. Region střední Čechy nyní získal nový franšízant Marcel Mráz.
pondělí
25.10.2021
Franšízová síť TAB Board posílila své zastoupení ve středočeském kraji. Franšízanti nyní cílí i na podporu malých podnikatelů.
 

Franšízanty TAB Board se mohou stát lidé, kteří mají zkušenosti s byznysem, a to jak z pozice podnikatelů, senior manažerů nebo koučů a poradců. Přesně tyto podmínky splňuje i nový franšízový partner TAB Marcel Mráz, který bude poskytovat podporu majitelům malých a středních firem v regionu střední Čechy – východ. „Před tím, než se stal součástí našeho týmu, pohyboval se více jak 30 let v retailovém prostředí. Svoji firmu, v jejímž čele stál 20 let, vybudoval na „zelené louce“. Jeho podnikatelské zkušenosti tak budou velkým přínosem nejen pro působení pod hlavičkou TAB, ale hlavně pro jeho členy,“ říká Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.

Do budoucna by chtěl mít TAB v Česku zastoupení v každém regionu. V současné době najdou majitelé malých a středních firem podporu podnikatelských boardů TAB v pěti krajích. Franšízantů však u nás funguje více. „Některé regiony jsme rozdělili do více částí. Důvodem je fakt, že například Středočeský kraj, ve kterém v současnosti působí 2 franšízanti, je příliš velký na to, aby si byl jeden partner schopen „obsloužit“ jeden region,“ doplňuje Škabradová.

Intenzivně, efektivně a online

Majitel franšízové licence TAB Board může počítat s trvalým měsíčním příjmem, který poroste v závislosti na rozvoji jeho byznysu. To vše s podporou poskytovatele franšízy a jeho týmu. Uchazeč o franšízu dostává od franšízora školení, kde ho zasvětí, řídit zasedání TAB Board a vést i následný koučink.

Cílem poskytovatele franšízy je, aby jeho franšízanti mohli pomáhat v rozvoji co největšímu počtu podnikatelů bez ohledu na to, jak jsou jejich firmy velké. Doposud bylo členství v podnikatelských boardech vhodné zejména pro majitele malých a středních firem, které měly více jak 5 zaměstnanců. „Realitou však je, že pomoc se strategickým řízením svého byznysu potřebují nejen tyto firmy, ale týká se to i mikrofirem, případně i OSVČ. Ti by se členy našich klasických boardů bohužel stát nemohli,“ říká Jana Škabradová s tím, že na tento fakt reagovala i americká centrála konceptu, když zavedla alternativu ke klasickým TAB Boardům, tzv. Akcelerátor Boardy.

Jde o pravidelná online setkání podnikatelů, kteří efektivně pracují na strategickém rozvoji svého byznysu. Součástí aktivit je pak i skupinový koučink vedený TAB facilitátorem, franšízantem TAB. Při něm jsou členové rozděleni do menších skupin a společně pracují na tématech, která probírají během zasedání boardu, případně zrovna studují v rámci tzv. TAB Akademie. Mezi tato témata patří například získávání a rozvoj talentů, finanční řízení, inspirativní leadership nebo time management.


Podnikatelům nablízku / Franšízant TAB Board buduje vlastní boardy, organizuje jejich zasedání, na kterých členové získají praktické rady, osvědčená řešení s cílem zlepšit faktické výsledky. Zároveň také vede měsíční osobní business koučink členů.