Nový design do roku 2024
Síť PONT to go se v uplynulých měsících soustředila spíše na modernizaci stávajících poboček než otevírání nových. V jaké fázi jsou proměny poboček, které na trhu působí již delší dobu?
Na průběžnou rekonstrukci prodejen se zaměřujeme dlouhodobě. Působíme na trhu již od roku 1995 a díky pravidelné revitalizaci jednotlivých obchodů jsme pro zákazníky stále moderní. V současné době však vnímáme rekonstrukce jako důležitou prioritu a rádi bychom celou prodejní síť stihli zmodernizovat nejpozději do roku 2024. V současné době probíhá sjednocení pod inovovaný standard PONT to go.
Prochází změnou jen vzhled pobočky, nebo přidáváte i nové služby, rozšiřujete nabídku jednotlivých prodejen?
Tato současná inovace je samozřejmě výrazným posunem v oblasti designu interiéru a exteriéru, ale také ve způsobu nakupování a produktu jako takovém. Podstatně větší prostor je například věnován čerstvým produktům s vlastní kompletací lahůdek i dalšímu občerstvení.
Je modernizace „povinná“ pro každého franšízového partnera?
Většinu prodejen provozujeme sami. V rámci konceptu PONT to go máme dlouhodobě ve franšíze jednu provozovnu, což se může postupně změnit. Rádi bychom standard služby drželi co možná nejvíce jednotný, tak jako dosud, takže se rekonstrukce bude týkat i franšízových provozoven.
Jak je to s náklady spojenými s rekonstrukcí? Jak vysoké jsou a hradí je franšízant, nebo přispívá i centrála?
Můžeme si dovolit přistupovat k tomuto individuálně. Vymýšlíme řešení, která budou schůdná pro franšízanta i pro nás. Poskytneme maximální podporu a zkušenosti, výhodné pořizovací ceny apod.
Na začátku ledna jste otevřeli pobočku v Hradci Králové. Jaké jsou plány expanze pro letošní rok?
Jedná se o pobočku, která byla kompletně rekonstruována na konci roku 2021 a naše prodejna zde působí již téměř 20 let. Investovali jsme do ní více než 4 miliony korun a výsledek je skvělý. Jde o významný krok na důležitém místě, což dokládá také fakt, že se slavnostního otevření zúčastnil generální ředitel Správy železnic pan Bc. Jiří Svoboda. Společně jsme si potvrdili, že tímto směrem chceme jít v rámci celé sítě našich prodejen. Stranou nezůstanou ani prodejny v nemocnicích.
Kolik u nás v současnosti funguje poboček PONT to go? Kolik z nich je v rukách franšízových partnerů?
Aktuálně nám počet provozoven klesl o dvě z důvodu rekonstrukcí nádražních hal, nicméně v Plzni zanedlouho otevřeme dočasnou modulární prodejnu, než se vrátíme v roce 2023 do původního místa v dolní hale železniční stanice. Pod značkou PONT provozujeme nyní 27 provozoven a z toho je jedna v působnosti franšízanta.
Jak těžké je podle Vás v současné době najít kvalitního franšízanta? Evidujete zájem ze strany podnikatelů o otevírání franšízových poboček, nebo spíše vyčkávají?
Náš koncept je atraktivní a hodí se do mnoha lokalit. V poslední době evidujeme mírný pokles poptávky po franšíze. Chceme prodejny dělat opravdu kvalitní, takže není reálné se dohodnout s každým zájemcem. V portfoliu konceptů máme více značek: Minit, Bio Point, Bistro Point a nebo kavárny Momento Café. Máme tedy co nabídnout.

PŘEČTI ČLÁNKY

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!