Expanze doma i za hranicemi
Bezpečnost práce a požární ochrana – témata, která musí v České republice dle zákona řešit každý podnikatel i úřad. Franšízový koncept Extéria, který na našem trhu působí od roku 2011, se právě na ně zaměřuje. S cílem zprostředkovat komplexní služby související s poradenstvím ohledně BOZP a PO rozšiřuje svou síť po celém Česku prostřednictvím franšízantů. Nabízí jim tak příležitost stát se součástísítě, která má ohledně další expanze velké ambice, a to i mezinárodní. V roce 2023 plánuje vstoupit na polský trh.
Pro úspěch jakéhokoli podnikání je klíčové znát své klienty, vědět, jaká je naše cílová skupina. Franšízanti Extéria mohou těžit z toho, že v jejich případě jde o opravdu širokou škálu potenciálních klientů. Část klientů je tvořena drobnými živnostníky, kteří podnikají sami na sebe. Může se také časem stát, že klient, který začínal jako drobný živnostník, začne nabírat zaměstnance a stejně jako jakoukoliv další změnu, i tuto je třeba v dokumentaci BOZP a PO promítnout. Faktem totiž je, že vézt BOZP a PO agendu má každý podnikatel, ať už se jedná o právnickou či fyzickou osobu, se zaměstnanci či bez nich.
Další segment klientů tvoří malé i střední firmy, které většinou mají do 100 zaměstnanců. Tito klienti mohou být z různých odvětví – administrativa, výroba, služby, lékařství, stavebnictví, obchodní řetězce, telekomunikace, doprava, skladování nebo IT. Specifickým zákazníkem jsou poté státní a soukromé instituce - ať už jde o mateřské či základní školy, státní a příspěvkové organizace, divadla, obecní domy, městské a obecní úřady.
Finance a zkušenosti
Franšízová licence Extéria Market přijde budoucího franšízanta na 250 tisíc Kč. Uchazeč o ni by měl mít kromě potřebných finančních prostředků obchodního ducha a také být odhodlán budovat vlastní podnikání v regionu, na který získá exkluzivitu. Pro rozjetí podnikání pod hlavičkou Extéria, která kromě Česka působí i na sousedním Slovensku, nemusíte mít zkušenosti z oboru a ani s podnikáním. Byznys s touto franšízou může odstartovat zajetý podnikatel, ale i úplný začátečník s nulovými podnikatelskými vědomostmi.
Veškeré informace a know-how nejen z oboru BOZP a PO, ale i z podnikání, si budoucí franšízoví partneři osvojí v rámci komplexního školení organizovaného franšízorem. V rámci spolupráce pak nabízí možnost využívat právní zázemí, vzory smluv, detailní pracovní postupy nebo třeba podrobný grafický manuál, vlastní webové stránky a originální informační systém.

PŘEČTI ČLÁNKY

„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Zájem o franšízu Extéria Market v uplynulých měsících rostl. Je za tím chuť převzít odpovědnost za svou budoucnost a rozjet vlastní podnikání?
Franšíza Extéria Market posiluje svou pozici na trhu. Kdo se může stát majitelem franšízové licence?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.