11 let na trhu / Příběh značky Extéria se začal psát v roce 2011 v Ostravě, kde byla otevřena historicky první provozovna.
Čtvrtek
15.09.2022
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
 

Bezpečnost práce a požární ochrana – témata, která musí v České republice dle zákona řešit každý podnikatel i úřad. Franšízový koncept Extéria, který na našem trhu působí od roku 2011, se právě na ně zaměřuje. S cílem zprostředkovat komplexní služby související s poradenstvím ohledně BOZP a PO rozšiřuje svou síť po celém Česku prostřednictvím franšízantů. Nabízí jim tak příležitost stát se součástísítě, která má ohledně další expanze velké ambice, a to i mezinárodní. V roce 2023 plánuje vstoupit na polský trh.

Pro úspěch jakéhokoli podnikání je klíčové znát své klienty, vědět, jaká je naše cílová skupina. Franšízanti Extéria mohou těžit z toho, že v jejich případě jde o opravdu širokou škálu potenciálních klientů. Část klientů je tvořena drobnými živnostníky, kteří podnikají sami na sebe. Může se také časem stát, že klient, který začínal jako drobný živnostník, začne nabírat zaměstnance a stejně jako jakoukoliv další změnu, i tuto je třeba v dokumentaci BOZP a PO promítnout. Faktem totiž je, že vézt BOZP a PO agendu má každý podnikatel, ať už se jedná o právnickou či fyzickou osobu, se zaměstnanci či bez nich.

Další segment klientů tvoří malé i střední firmy, které většinou mají do 100 zaměstnanců. Tito klienti mohou být z různých odvětví – administrativa, výroba, služby, lékařství, stavebnictví, obchodní řetězce, telekomunikace, doprava, skladování nebo IT. Specifickým zákazníkem jsou poté státní a soukromé instituce - ať už jde o mateřské či základní školy, státní a příspěvkové organizace, divadla, obecní domy, městské a obecní úřady.

Finance a zkušenosti

Franšízová licence Extéria Market přijde budoucího franšízanta na 250 tisíc Kč. Uchazeč o ni by měl mít kromě potřebných finančních prostředků obchodního ducha a také být odhodlán budovat vlastní podnikání v regionu, na který získá exkluzivitu. Pro rozjetí podnikání pod hlavičkou Extéria, která kromě Česka působí i na sousedním Slovensku, nemusíte mít zkušenosti z oboru a ani s podnikáním. Byznys s touto franšízou může odstartovat zajetý podnikatel, ale i úplný začátečník s nulovými podnikatelskými vědomostmi.

Veškeré informace a know-how nejen z oboru BOZP a PO, ale i z podnikání, si budoucí franšízoví partneři osvojí v rámci komplexního školení organizovaného franšízorem. V rámci spolupráce pak nabízí možnost využívat právní zázemí, vzory smluv, detailní pracovní postupy nebo třeba podrobný grafický manuál, vlastní webové stránky a originální informační systém.


Návratnost investice / Dobře vedená pobočka podle franšízora dosahuje návratnosti již rok po svém otevření.