Správný podnikatel / Franšízová licence Extéria Market přijde budoucího franšízanta na 250 tisíc Kč. Uchazeč o ni by měl mít kromě potřebných finančních prostředků obchodního ducha a také být odhodlán budovat vlastní podnikání v regionu, na který získá exkluzivitu.
pondělí
08.05.2023
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
 

Proč by se měl zájemce o franšízové podnikání rozhodnout pro spolupráci právě s Vaší značkou?

Náš koncept je jedinečný především tím, co za službu nabízí. Zajištění BOZP a PO je pro každou právnickou i fyzickou osobu dané zákonem a nevyhne se tudíž nikomu. Nabízíme tedy našim franšízantům prodávání služby, která bude nutná vždy. Zájem o naši práci vzrůstá v posledních letech čím dál více, protože předpisy Evropské unie a také následné sankce se rok od roku zpřísňují.

Jakou podporu mu nabízíte?

Ve spolupráci s námi si zájemci mohou být jistí neustálou podporou z naší strany. Propůjčíme jim naše know-how a ověřené postupy, ve kterých je pečlivě zaškolíme. Naše značka má již zavedené jméno, a tak zájemci vstoupí do podnikání jen s minimálním rizikem neúspěchu. Díky našim školením a meetingům se z nich velmi brzo stanou odborníci na bezpečnost práce. Ale především se mohou spolehnout na to, že jim vždy podáme pomocnou ruku, a to nejen v začátcích!

Co naopak očekáváte od zájemců o franšízu?

Očekáváme především zkušenost s obchodním jednáním v B2B sektoru a vlastní finanční prostředky. Dále 100% nasazení a aktivní zájem a elán do podnikání. Samozřejmě to chce také dobrého obchodního ducha, aby zvládli zákazníkům vysvětlit, proč naši službu potřebují. V neposlední řadě očekáváme to, že si s vedením franšízy po našich školeních a doporučeních dobře poradí.

Musí mít franšízant nějaké odborné znalosti nebo jej všemu naučíte?

Jak už jsme uvedli výše, vše zájemce o spolupráci s námi naučíme. Chceme od nich obchodní zkušenosti s B2B sektorem, vlastní finanční prostředky na vstup do podnikání, chuť a energii učit se novým věcem a opravdovou touhu podnikat. Mít svůj byznys.

Na jak velkou investici do podnikání by se měl zájemce o spolupráci připravit?

Investice do našeho zavedeného typu podnikání je téměř sázkou na jistotu. Především v dnešní nelehké době s vysokou mírou inflace se nevyplatí schovávat si peníze takzvaně pod polštář. Naopak je lepší investovat tam, kde mají lidé jistotu toho, že se jim jejich peníze zhodnotí. Během naší pětileté Franšízové smlouvy se našim zájemcům jejich vklad do franšízy mnohonásobně zhodnotí, za předpokladu, že se budou 100% věnovat své franšíze Extéria Market.

Jak byste zhodnotil poslední dva roky podnikání franšízového konceptu EXTÉRIA?

Víme, že jsme tady poslední dva roky bojovali s pandemií a restrikcemi ze strany státu. Kvůli tomu se lidé báli a měli strach z budoucnosti. Proto nechtěli začínat s otevřením franšízy Extéria Market. Musíme ale říct, že zájem o franšízu Extéria Market v tomto roce vzrostl. Lidé hledají něco svého, chtějí se postavit na vlastní nohy. Je to i zkušenost z minulých dvou let. Líbí se jim náš produkt.

Podnikatelé si uvědomují, jak vysoké sankce jim při nedodržování nebo porušování BOZP a PO hrozí, pro některé by to mohlo mít likvidační dopad, a proto se raději obrátí na naši značku Extéria, která působí v každém koutu ČR a ušetří si tím čas i peníze.

Rozšířili jste nějak svoji nabídku služeb vůči klientům nebo svým franšízantům?

Rozšiřujeme nabídku našich služeb pro klienty a snažíme se jim nabídnout nejen BOZP a PO, ale také Životní prostředí a ekologii na pracovišti. Tímto jsme rozšířili nabídku služeb u stávajících klientů, a navíc jsme tím také vytvořili další příjem pro franšízanta Extéria Marketu. Dále rozvíjíme projekt Extéria Partner.

Událo se v tomto období něco, co Vaše podnikání posunulo dopředu nebo naopak zpět. Jak jste těchto výhod využili a jaká opatření jste naopak vůči negativním vlivům na Vaše podnikání přijali?

V roce 2022 se nám podařilo uzavřít smlouvy se třemi novými franšízanty pro oblast Čech, kteří otevřeli své pobočky na začátku letošního roku. Díky spolupráci s externí poradenskou jsme změnili procesy onboardingu franšízanta, aktualizovali postupy v provozní příručce a změnili náborové kampaně spolupracovníků franšízanta. Tyto nábory pro franšízanty přinášejí do Extéria Marketu zkušené obchodníky z B2B sektoru a asistentky call centra, které mají zkušenosti s voláním.  Tato firma nás hodně posunula dopředu, jak v procesech, tak i ve strategii firmy. Proto i letos budeme spolupracovat na rozvoji a expanzi firmy Extéria nejen v ČR ale také do EU. Chystáme se na vstup do Polska.

Jaké plány máte s Vaší franšízo v nejbližších dvou letech?

V nejbližších dvou letech chystáme otevřít 10 nových poboček Extéria Market. Konkrétně hledáme franšízanty pro Brno, Olomouc, Zlín, Plzeň, České Budějovice, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Ústí nad Labem, Nymburk nebo Kolín.

Jaké novinky chystáte pro své klienty? A jaké novinky plánuje pro své franšízanty?

Jednáme s novým partnerem na spolupráci v oblasti ochranných pracovních prostředků, které bychom zařadili do franšízy. Dále chceme rozvíjet projekt Extéria Partner, který pomáhá klientům zlevnit jejich službu a mít ji na celý rok zdarma.

Kam byste své podnikání chtěli posunout například v horizontu 5 až 10 let?

Naše vize je, že do 10 let využijeme obrovské příležitosti v oboru BOZP a PO a staneme se leaderem s 300 tisíci klienty v ČR i SK, a to společně s celým interním týmem a majiteli franšíz Extéria Market. Díky zkušenostem a zodpovědné práci expandujeme do dalších zemí světa. Posláním naší společnosti je, že s naším řešením přinášíme zákazníkovi klid na jeho podnikání a díky tomu se může plně soustředit na svůj byznys bez obav a strachu.


Byznys s dobrou návratností / „Kvalitně vedená pobočka dosahuje návratnosti již rok po svém otevření," upřesňuje Miloslav Ramach, zakladatel franšízové sítě Extéria.