TAB expanduje
Volné regiony, ve kterých mohou noví franšízanti rozjet vlastní podnikání s TAB jsou například na severu Čech i Moravy, v jižních Čechách, v Plzeňském regionu a také na Vysočině. Franšízanti, kteří chtějí podnikat s TAB, by měli být především komunikativní, mít podnikatelského ducha a ideálně mít i zkušenosti z consultingu/mentoringu. Koncept TAB Board je založen na sdílení praktických zkušeností z vedení firem mezi zkušenými podnikateli v Boardech, které jsou certifikovaným způsobem facilitovány a vedeny. Tyto boardy jsou určeny pro majitele malých či středních firem, kde si navzájem sdílí své praktické zkušenosti z vedení svých firem, podporují se a inspirují.
„Naši franšízanti získávají propracovaný a ověřený koncept, který obsahuje několik klíčových komponent, na kterých je služba TAB postavena. Kromě balíčku produktů a komplexního úvodního školení je to také podpora v terénu při rozjezdu byznysu franšízanta v jeho regionu. Dále pravidelný individuální koučink a tzv. Peer Boardy s dalšími franšízanty, on-line webináře v rámci vzdělání, možnost využívat strategický nástroj TAB pro vlastní podnikání a mnoho dalšího,” vyjmenovává Jana Škabradová, Operation Manager TAB Board pro Českou a Slovenskou republiku.
Franšízanti TAB Boardu mají exkluzivitu ve svých regionech, takže si navzájem vůbec nekonkurují. Z toho plyne výhoda vzájemné podpory, spolupráce a plné otevřenosti mezi jednotlivými regionálními franšízanty. Důvodů, proč toto podnikání má stále velký potenciál, je mnoho. Menším firmám chybí širší management. Proto je výměna zkušeností, zpětná vazba na svá rozhodnutí s dalšími manažery a jejich podpora při rozhodování důležitá.
Vzájemné sdílení znalostí a zkušeností v TAB Boardech šetří náklady členů TAB za externí konzultanty a případná špatná manažerská rozhodnutí. Mezi členy, kterými jsou obvykle majitelé ze středních společností, CEO nebo jednatelé společností, najdete zástupce z nejrůznějších odvětví, jako jsou služby, gastronomie, finance, výroba, IT a mnoho dalších.
OBCHODNÍ VIZITKA
- Země původu: USA
- Rok vzniku: 1991
- V ČR od: 2013
- Počet zemí: 25
- Počet franšízantů ve světě: 360
- Počet franšízantů v ČR: 13
- Počet klientů: 4900
- Počet firem, kterým TAB pomohl prosperovat: 25k+
- Hrubý příjem firem pracujících s TAB: 29,3 mld USD
- Odvětví zastoupená v členské základně TAB: 1 100
- Počet TAB boardů po celém světě: 500+

PŘEČTI ČLÁNKY

„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Soutěž každoročně oceňuje úspěšné franšízové koncepty, které splňují Etický kodex franšízingu. Které letos uspěly?
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?