S franšízou kupujete zkušenosti hostů
Jaké jsou plány franšíz pod značkou Kafec? Co nového chystáte?
Síť kaváren Kafec si zakládá dlouhodobě na vysokém standardu přípravy a nabídky výběrové kávy a veškeré nápoje i jídla jsou připravována z kvalitních a poctivých surovin. Tento trend chceme v Kafecu i nadále udržovat. Naše menu (jak snídaňové, tak i celodenní) pravidelně obměňujeme a v nabídce necháváme vždy jen to, za čím si opravdu stojíme. U spousty věcí víme, že něco podobného jinde zákazník nenajde.
Kolik je nyní kaváren a chystají se některé nové?
Aktuálně máme otevřeno sedm poboček. Otevírání dalších připravujeme v závislosti na jednání s novými franšízanty, případně hledáme nové vhodné lokality.
Proč je podle vás lepší otevřít franšízu než experimentovat s vlastním konceptem kavárny?
Otevřít si franšízu je v mnoha ohledech daleko efektivnější. Vyvarujete se zbytečných chyb a omylů při startu. Pečlivě vám proškolíme personál, budeme s vámi při otevření a pomůžeme s vybavením interiéru, administrativou, zásobováním. Povedeme vás k lepším výsledkům, a tedy i k vyšším výnosům. Je také v našem zájmu, aby se vaše počáteční investice vrátila co nejrychleji.
Jak spolupráce s vámi jako franšízorem vypadá v praxi?
S franšízanty spolupracujeme velmi intenzivně, a to nejen během procesu otevření nové kavárny. Často se setkáváme na poradách i hromadných schůzích a je pro nás důležité, abychom si s sedli i jako lidé.
Která cesta je podle vás jednodušší – kavárna na novém místě, anebo rebranding provozovny, kde už například kavárna byla? Jak zákazníci reagují?
K vlastnímu Kafecu vedou obě cesty a každá má něco do sebe. U obou ale zaručujeme předání našeho know-how, podpory a záštity zkušených provozovatelů kaváren. Často jsou hosté Kafecu na novou pobočku natěšení ještě dřív, než stihnete kavárnu otevřít. S franšízou nekupujete pouze zkušenosti naše, ale také zkušenosti našich hostů. U návštěvy jednoho Kafecu totiž často nezůstane. Spoléhají na nás na svých cestách napříč republikou.
Jak vypadá možnost franšízantů řídit chod Kafecu? Kterou část nabídky a provozu nejvíce ovlivňují?
Naši franšízanti se pravidelně i nepravidelně účastní rozhodování o důležitých změnách jako je cenotvorba, úpravy nabídky v menu, sponzoring a mnoho různých aktivit napříč kavárnami.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...