S franšízou kupujete zkušenosti hostů

Sen o vlastní kavárně / Svých třináct let zkušeností s úspěšným provozem kaváren nyní Tomáš Konečný nabízí formou franšízového podnikání.
pondělí
15.01.2024
Franšízovou síť Kafec založil Tomáš Konečný na pevných základech vlastní úspěšné praxe. Sen o vlastní kavárně se díky tomu může stát realitou i pro další zájemce.
 

Jaké jsou plány franšíz pod značkou Kafec? Co nového chystáte?

Síť kaváren Kafec si zakládá dlouhodobě na vysokém standardu přípravy a nabídky výběrové kávy a veškeré nápoje i jídla jsou připravována z kvalitních a poctivých surovin. Tento trend chceme v Kafecu i nadále udržovat. Naše menu (jak snídaňové, tak i celodenní) pravidelně obměňujeme a v nabídce necháváme vždy jen to, za čím si opravdu stojíme. U spousty věcí víme, že něco podobného jinde zákazník nenajde.

Kolik je nyní kaváren a chystají se některé nové?

Aktuálně máme otevřeno sedm poboček. Otevírání dalších připravujeme v závislosti na jednání s novými franšízanty, případně hledáme nové vhodné lokality.

Proč je podle vás lepší otevřít franšízu než experimentovat s vlastním konceptem kavárny?

Otevřít si franšízu je v mnoha ohledech daleko efektivnější. Vyvarujete se zbytečných chyb a omylů při startu. Pečlivě vám proškolíme personál, budeme s vámi při otevření a pomůžeme s vybavením interiéru, administrativou, zásobováním. Povedeme vás k lepším výsledkům, a tedy i k vyšším výnosům. Je také v našem zájmu, aby se vaše počáteční investice vrátila co nejrychleji.

Jak spolupráce s vámi jako franšízorem vypadá v praxi?

S franšízanty spolupracujeme velmi intenzivně, a to nejen během procesu otevření nové kavárny. Často se setkáváme na poradách i hromadných schůzích a je pro nás důležité, abychom si s sedli i jako lidé.

Která cesta je podle vás jednodušší – kavárna na novém místě, anebo rebranding provozovny, kde už například kavárna byla? Jak zákazníci reagují?

K vlastnímu Kafecu vedou obě cesty a každá má něco do sebe. U obou ale zaručujeme předání našeho know-how, podpory a záštity zkušených provozovatelů kaváren. Často jsou hosté Kafecu na novou pobočku natěšení ještě dřív, než stihnete kavárnu otevřít. S franšízou nekupujete pouze zkušenosti naše, ale také zkušenosti našich hostů. U návštěvy jednoho Kafecu totiž často nezůstane. Spoléhají na nás na svých cestách napříč republikou.

Jak vypadá možnost franšízantů řídit chod Kafecu? Kterou část nabídky a provozu nejvíce ovlivňují?

Naši franšízanti se pravidelně i nepravidelně účastní rozhodování o důležitých změnách jako je cenotvorba, úpravy nabídky v menu, sponzoring a mnoho různých aktivit napříč kavárnami.


Tomáš Konečný, zakladatel franšízy Kafec / „Návratnost investice se pohybuje obvykle mezi 30 až 50 měsíci. Franšízanti mohou počítat se ziskem 9 % z ročních tržeb."

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015