Čerstvá příležitost pro podnikání
Společnost s mnohaletou tradicí v gastronomii se posledních již skoro 15 let specializuje na krabičkové diety a překonala počet 30 000 odběratelů. V České republice má FITeat zastoupení v pěti krajích, Praze a Brně. Potenciál pro další vidí ve všech krajských městech. Jejich zákazníci jsou lidé, kteří mají obecně vztah ke zdravému životnímu stylu. Další zemí, ve které se FIT eat nadále rozrůstá, je také Slovensko.
Dávno se nejedná jen o řešení pro ty, co chtějí hubnout. Stravovací programy řeší i mnoho dalších stravovacích režimů a stylů, například vegetariánství, low carb, keto dietu a další. Jídla sestavují nutriční terapeuti s ohledem na moderní poznatky o vyvážené stravě.
Franšízová spolupráce je vhodná jak pro ty, kteří chtějí založit zcela novou pobočku, tak pro gastro provozy, které potřebují posílit své využití zavedeným produktem. Součástí franšízové spolupráce je i velkoobchod, pomocí nějž franšízor dodává pobočkám suroviny.
Investice do nové franšízy je proto závislá na řadě faktorů, jako zda má franšízant vybavení a provozovnu, anebo teprve bude s vybavením začínat. Proto vstupní poplatek činí od sta až po milion korun podle náročnosti. Pokud zájemce o franšízu zatím v oboru nepodniká, na počátku ho čeká také vybavení provozu zhruba za jeden až dva miliony korun podle velikosti prostor.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept krabičkové diety FITeat působí zatím v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Do dalších regionů chce vstoupit díky franšízantům.
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.