Čerstvá příležitost pro podnikání

Šance pro existující podniky / Gastronomické provozy, které uvítají větší odbyt, mohou výrobu jídel v krabičce přidat do své existující nabídky.
pondělí
31.03.2025
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
 

Společnost s mnohaletou tradicí v gastronomii se posledních již skoro 15 let specializuje na krabičkové diety a překonala počet 30 000 odběratelů. V České republice má FITeat zastoupení v pěti krajích, Praze a Brně. Potenciál pro další vidí ve všech krajských městech. Jejich zákazníci jsou lidé, kteří mají obecně vztah ke zdravému životnímu stylu. Další zemí, ve které se FIT eat nadále rozrůstá, je také Slovensko.

Dávno se nejedná jen o řešení pro ty, co chtějí hubnout. Stravovací programy řeší i mnoho dalších stravovacích režimů a stylů, například vegetariánství, low carb, keto dietu a další. Jídla sestavují nutriční terapeuti s ohledem na moderní poznatky o vyvážené stravě.

Franšízová spolupráce je vhodná jak pro ty, kteří chtějí založit zcela novou pobočku, tak pro gastro provozy, které potřebují posílit své využití zavedeným produktem. Součástí franšízové spolupráce je i velkoobchod, pomocí nějž franšízor dodává pobočkám suroviny.

Investice do nové franšízy je proto závislá na řadě faktorů, jako zda má franšízant vybavení a provozovnu, anebo teprve bude s vybavením začínat. Proto vstupní poplatek činí od sta až po milion korun podle náročnosti. Pokud zájemce o franšízu zatím v oboru nepodniká, na počátku ho čeká také vybavení provozu zhruba za jeden až dva miliony korun podle velikosti prostor. 


Nový směr gastronomie / Počet zákazníků FITeat z domácností i kanceláří roste. Kromě hubnutí řeší i zdraví či speciální dietní režimy.