BforB spojuje podnikatele v ČR už 15 let
Značka Business for Breakfast (BforB) působí ve světě již několik desetiletí. U nás s konceptem přišla před 15 lety Kamila Zárychtová, která je v čele franšízové sítě jako držitelka master-licence pro Českou republiku stále. Smyslem těchto networkingových setkání Business for Breakfast je poskytnout malým a středním podnikatelům efektivní nástroj k získávání nových zakázek prostřednictvím doporučení. Osobní kontakt a doporučení totiž v tomto segmentu podnikání má stále zásadní váhu. Členství v klubu pomůže obnovit vztahy s bývalými zákazníky, utuží obchodní partnerství se stávajícími a podpoří produkty firmy. Podnikatelé zde také najdou nové zdroje doporučení a nadstandardní informace z trhu. Novinkou poslední doby je aplikace NetworkingPlus, která umožňuje vzájemně propojit podnikatele, které již potkali nebo mají možnost potkat v rámci klubů.
Potvrzením toho, že koncept je životaschopný, je letošní 15. výročí od založení prvního klubu v republice. Oslavy se zúčastnila osobně i Mel Fischer, zakladatelka BforB z Velké Británie, odkud tento franšízový koncept pochází. Při této příležitosti se také sešlo celkem na 100 podnikatelů z nejrůznějších oborů, jejichž společným zájmem je účast na networkingu BforB.
V současné době má síť 32 klubů v deseti městech a prostor je i pro další. Zájemci o toto podnikání mohou začít se třemi kluby a poté v případě zájmu si zakoupenou licenci rozšířit do různých lokalit dle svého podnikatelského působení. Franšíza BforB je také vhodná jako další podnikatelská aktivita, která rozšíří stávající podnikání či zaměstnání franšízanta. Franšízor poskytuje franšízantovi veškerou podporu při začátcích i během podnikání.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízová síť 360pizza nabízí rebranding stávajícím provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.