Káva jako kulturní záležitost
Massimo Zanetti založil značku v roce 1973. Ze začátku působila značka pouze v Itálii, poté vstoupila na mezinárodní trhy, kde začala budovat síť kaváren pomocí franchisingu. Na území České republiky rozvíjí značku od roku 1994 společnost Segafredo Zanetti CR s.r.o., která získala master licenci.
Dnes je v České republice Segafredo Zanetti nejen největším dodavatelem italské kávy pro gastronomii ale také pro potravinářské obchodní sítě. Eva Valentová, marketingová managerka, porovnává kulturní vývoj: „Český zákazník byl v 90. letech navyklý pít klasického turka s lógrem. Začali jsme tedy zákazníky postupně seznamovat s italskou kávovou kulturou. Byla to pro nás výzva.“
První franchisová kavárna byla otevřena v roce 1995 v centru Prahy v ulici Na Příkopech. V současné době působí na českém trhu 13 franchisových poboček, které provozuje stejný počet partnerů.
Segafredo Zanetti je celosvětově jediným dodavatelem kávy, který má pod kontrolou celý výrobní cyklus a kontrolu kvality, od pěstování kávy až po hotový šálek.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám. Koncept nám představila jednatelka společnosti Marta Nosková.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Telegram @ahrensdaniel Cannabis for sale online in Wyoming Alabama Arkansas Alaska Florida Contact seller via telegram @ahrensdaniel. WhatsApp +16195004547 Buy cannabis online...
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.