móda pro děti a dospělé

móda pro děti a dospělé | 21.10.2019

Úspěch díky jedinečnosti

Franšíza Camp David & Soccx se hodí do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevírat chce až 4 pobočky ročně.

móda pro děti a dospělé | 30.09.2019

Příležitost pro menší města

Značka Triumph inovuje stávající obchody a posouvá svou image na novou úroveň. Má také zájem o další růst franšízové sítě.

móda pro děti a dospělé | 23.09.2019

Ve franšíze zúročujeme naše zkušenosti

„Ardon má desítky velmi solidních obchodních partnerů. Prostor pro franšízanty je zde však ještě velký," říká Tomáš Voženílek, spolumajitel společnosti specializující se na pracovní módu, Ardon Safety.

móda pro děti a dospělé | 10.06.2019

Podnikání v módní branži

Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.

móda pro děti a dospělé | 06.05.2019

Franšíza na tělo

Značka spodního prádla Triumph chystá další rozšíření sítě. Potenciál vidí v menších lokalitách.

móda pro děti a dospělé | 03.05.2019

Móda pro profesionály

Originální česká značka Ardon vstupuje do franšízy. Je novinkou v Katalogu franšíz.

móda pro děti a dospělé | 27.03.2019

Móda z Německa pro pány i dámy

Láká vás podnikání v módní branži a hledáte neokoukané značky, se kterými byste svůj byznys spojili? Co třeba Camp David & Soccx? Jsou novinkou v Katalogu franšíz.

móda pro děti a dospělé | 18.03.2019

Coccodrillo zrychluje tempo

Síť obchodů s oblečením pro děti se neustále rozrůstá. Daří se jim i v menších městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem.

móda pro děti a dospělé | 04.03.2019

Neusilujeme o rychlý růst, chceme funkční model

Síť obchodů s dětským oblečením Skibi Kids letos v Praze otevře svůj vlajkový obchod. V rozhovoru to prozradila Kateřina Princová, spolumajitelka značky.

móda pro děti a dospělé | 08.02.2019

Originalita prodává

Obchody s módní značkou Cipo & Baxx se hodí jak do měst, tak do nákupních center. Kdo se může stát jejich franšízantem?

móda pro děti a dospělé | 28.11.2018

Franšíza s francouzským šarmem

Otevření obchodu Pierre Cardin stojí minimálně 2,5 mil. Kč. Jak dlouho musíte čekat, než se vám investice vrátí?

móda pro děti a dospělé | 21.11.2018

Módní franšíza

Tradiční výrobce spodního prádla Triumph expanduje prostřednictvím licencí. Je novinkou v Katalogu franšíz.

móda pro děti a dospělé | 12.11.2018

Skibi Kids vstupuje do regionů

Značka Skibi Kids funguje na trhu již 12 let. V Plzni otevřela svou první franšízovou prodejnu s dětským oblečením a doplňky.

móda pro děti a dospělé | 02.11.2018

Kvalita střídá kvantitu

Podnikání zaměřené na děti se daří. Důkazem je i franšíza Tulec Trend. Ta v poslední době eviduje více kvalitních zájemců o licence než dříve.

móda pro děti a dospělé | 24.09.2018

Chuť podnikat rozhoduje

Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.

móda pro děti a dospělé | 17.09.2018

Nově v Maďarsku i Bosně a Hercegovině

V roce 1998 se vydavatelství Modrý slon rozhodlo motivovat české děti ke čtení pomocí personálních knih. Jeho majitel Marek Halfar prozrazuje, jak se jim daří s franšízou v zahraničí.

móda pro děti a dospělé | 23.05.2018

Stylový, moderní. A výjimečný

Chcete patřit mezi naprostou špičku ve svém oboru? Francouzská značka pánské módy Pierre Cardin nabízí v ČR franšízovou licenci.

móda pro děti a dospělé | 15.05.2018

Módní franšízy Made for Kids

TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.

móda pro děti a dospělé | 24.04.2018

Mnoho výhod za málo peněz

Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.

móda pro děti a dospělé | 19.04.2018

TulecTrend chce šít Evropě

Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.

1
3
4
5
další  
posledni