móda pro děti a dospělé

Ve franšíze zúročujeme naše zkušenosti
„Ardon má desítky velmi solidních obchodních partnerů. Prostor pro franšízanty je zde však ještě velký," říká Tomáš Voženílek, spolumajitel společnosti specializující se na pracovní módu, Ardon Safety.

Podnikání v módní branži
Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.

Franšíza na tělo
Značka spodního prádla Triumph chystá další rozšíření sítě. Potenciál vidí v menších lokalitách.

Móda pro profesionály
Originální česká značka Ardon vstupuje do franšízy. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Móda z Německa pro pány i dámy
Láká vás podnikání v módní branži a hledáte neokoukané značky, se kterými byste svůj byznys spojili? Co třeba Camp David & Soccx? Jsou novinkou v Katalogu franšíz.

Coccodrillo zrychluje tempo
Síť obchodů s oblečením pro děti se neustále rozrůstá. Daří se jim i v menších městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem.

Neusilujeme o rychlý růst, chceme funkční model
Síť obchodů s dětským oblečením Skibi Kids letos v Praze otevře svůj vlajkový obchod. V rozhovoru to prozradila Kateřina Princová, spolumajitelka značky.

Originalita prodává
Obchody s módní značkou Cipo & Baxx se hodí jak do měst, tak do nákupních center. Kdo se může stát jejich franšízantem?

Franšíza s francouzským šarmem
Otevření obchodu Pierre Cardin stojí minimálně 2,5 mil. Kč. Jak dlouho musíte čekat, než se vám investice vrátí?

Módní franšíza
Tradiční výrobce spodního prádla Triumph expanduje prostřednictvím licencí. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Skibi Kids vstupuje do regionů
Značka Skibi Kids funguje na trhu již 12 let. V Plzni otevřela svou první franšízovou prodejnu s dětským oblečením a doplňky.

Kvalita střídá kvantitu
Podnikání zaměřené na děti se daří. Důkazem je i franšíza Tulec Trend. Ta v poslední době eviduje více kvalitních zájemců o licence než dříve.

Chuť podnikat rozhoduje
Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.

Nově v Maďarsku i Bosně a Hercegovině
V roce 1998 se vydavatelství Modrý slon rozhodlo motivovat české děti ke čtení pomocí personálních knih. Jeho majitel Marek Halfar prozrazuje, jak se jim daří s franšízou v zahraničí.

Stylový, moderní. A výjimečný
Chcete patřit mezi naprostou špičku ve svém oboru? Francouzská značka pánské módy Pierre Cardin nabízí v ČR franšízovou licenci.

Módní franšízy Made for Kids
TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.

Mnoho výhod za málo peněz
Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.

TulecTrend chce šít Evropě
Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.

Za růst vděčíme franšízingu
Nyní máme téměř 20 obchodů v ČR, na Ukrajině a v Bělorusku. Letos chceme otevřít 12 nových franšíz, říká majitel polské značky dětského oblečení 5.10.15. Marek Czupryna.

Každý rok dvakrát tolik franšíz!
Zakladatelka hudební školy Malý muzikant Veronika Diamantová říká, že její plán zněl: Každým rokem zdvojnásobit počet poboček. I přes nulové zkušenosti v podnikání uspěla.