OBCHOD

móda pro děti a dospělé | 11.11.2024

Na kolo, nebo se psem?

Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.

Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.

obchod - různé | 02.09.2024

Byznys s nadhledem

​Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.

dům, byt a zahrada | 26.08.2024

Franšíza, která plní sen o bydlení

Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.

kosmetika a drogerie | 15.07.2024

Vůně úspěchu ve franšízingu

Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?

móda pro děti a dospělé | 20.05.2024

Prádlo je v módě pořád

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.

dům, byt a zahrada | 13.05.2024

Otherm sází na franšízing

Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?

móda pro děti a dospělé | 25.03.2024

Coccodrillo učí děti vyniknout v davu

Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.

obchod - různé | 25.03.2024

Trh s konopnými produkty roste

Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.

dům, byt a zahrada | 18.03.2024

Ve stavebnictví má tradice značky smysl

Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.

móda pro děti a dospělé | 29.01.2024

Ardon se nosí už 20 let

„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.

potraviny a tabák | 29.01.2024

Byznys „do ruky“

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?

obchod - různé | 02.01.2024

Byznys věrný jako pes

Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.

kosmetika a drogerie | 11.12.2023

Byznys non-stop

Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.

dům, byt a zahrada | 20.11.2023

Jak otevřít dveře k úspěchu

Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?

dům, byt a zahrada | 13.11.2023

Dnipro-M osloví profesionály i kutily

Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?

potraviny a tabák | 06.11.2023

Profesionální „trafika“ je stále in

Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?

potraviny a tabák | 02.10.2023

Oxalis letos zdolá 300 milionů tržeb

Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí

lékárny a zdraví | 04.09.2023

Gastroranšíza i pro začátečníky

Franšízový koncept krabičkové diety FITeat působí zatím v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Do dalších regionů chce vstoupit díky franšízantům.

obchod - různé | 28.08.2023

Franšíza Cbweed je flexibilní

„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.

2
3
4
5
další  
posledni