OBCHOD

Franšízy (nejen) pro řemeslníky
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?

Přemýšlíme i o zahraniční expanzi
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.

Byznys na tělo
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.

Rok ve znamení modernizace
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?

Všechna krajská města máme pokrytá
„Letité zkušenosti s franšízou v Česku chceme přetavit i do mezinárodního prostředí," říká zakladatel franšízové sítě prodejen čaje a kávy Oxalis Petr Zelík.

Do konce roku 8 nových trafik
Řetězec prodejen tisku a tabáku Traficon uzavře letošek s bilancí 17 nových poboček a 6 zrekonstruovaných a modernizovaných.

Přál jsem si pracovat svobodně a samostatně
Luboš Palán je franšízantem značky Nutriadapt téměř dva roky. Jak se mu v oboru nutričního poradenství podniká?

Vlastní trafika bez investice
Partnerská síť Relay každým rokem roste. Od prosince loňského roku zahájilo provoz 6 nových poboček. Jak naskočit do podnikání s touto značkou?

Módní byznys s franšízou
Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.

Franšíza ve svatebních šatech
Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?

7 let ve franšíze
K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?

Sklizeno se připravuje na expanzi
„Ekonomická nejistota a výkyvy znamenají zvýšený zájem o franšízy sítě Sklizeno, zejména mezi zaměstnanci," prozrazuje její výkonný ředitel Aleš Kotěra.

Franšíza s velkými ambicemi
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.

Franšízanti profitují i z e-shopu
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.

Otevíráme franšízový obchod Sklizeno
Obliba kvalitních a regionálních potravin mezi českými zákazníky stále stoupá. Neváhají si za ně připlatit.

Rostoucí zájem o licence
Síť prodejen Traficon má pro letošek ambiciozní plány ohledně dalšího rozšiřování. Kdo se může stát jejím obchodním partnerem?

Náš chléb míří do větších i menších měst
Franšízová síť Náš chléb vaše pekárna se rozrůstá. Při expanzi se zaměřuje zejména na vhodné prostory a lokalitu.

Franšíza ve spodním prádle
Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Značka, která roste u nás i v Evropě
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.

Nový design do roku 2024
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

Rozjíždíme byznys ve stavebnictví
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.