OBCHOD

Okna i dveře spolupráci dokořán
Rozšířit své služby a produkty do dalších regionů. Takový je plán výrobce dveří a oken VPO Protivanov. Pomoci mu v tom mají franšízanti.

Výhoda globální sítě se ukazuje v krizi
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.

Léto s novou pobočkou
Franšízové speciální pekařství Smajlík otevře zanedlouho novou provozovnu. Co rozhodlo o tom, že ji centrála otevře ve vlastní režii?

Smělé plány na rozvoj
Síť prodejen Žabka chce se svými novými pobočkami dál expandovat mimo Prahu a Středočeský kraj.

Známá značka pomáhá prodeji
Franšízou Solodoor centrum doplnil Petr Konrád stávající podnikání. Svou prodejnu otevřel před rokem a půl ve Zlíně. Jak dnes vzpomíná na své začátky?

Byznys zaměřený na děti
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?

Díky dodávce jídel nacházíme nové zákazníky
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.

Nové franšízové trhy pro H&M
Švédská módní značka H&M již působí na 74 trzích. Do konce roka chce prostřednictvím silného franšízového partnera proniknout i do zemí Střední Ameriky.

Zdravá franšíza do krajských měst
Speciální pekařství Smajlík se rozrůstají. Franšízové pobočky najdou zákazníci již i v Ostravě a v Praze.

Nové franšízy na spadnutí
Další rozšiřování sítě a dobudování nové výrobní haly. Takové jsou letošní plány společnosti Lomax. Jaké jsou podmínky spolupráce?

Franšízy z „vlastních“ zdrojů
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.

Franšíza s dobrou pověstí
Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?

Nová značka, nový byznys
Od loňského prosince působí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahrazuje poradny sítě Svět zdraví. Co se tím mění?

Nové služby vydělávají i franšízantům
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.

Další pobočka? Nikdy neříkej nikdy
K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.

Před konkurencí si budujeme náskok
Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

Rostoucí prodeje franšízantů
V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.

Byznys v krabičce
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?

Podnikání šité na míru
Proniknout do každé evropské země včetně Česka. Takový je plán módní značky Brutale, která je novinkou v Katalogu franšíz.

Pestrobarevný byznys
Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.