OBCHOD

móda pro děti a dospělé | 28.03.2022

Zákazníci se do našich obchodů vrátili

„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.

móda pro děti a dospělé | 07.03.2022

Tak trochu jiný módní byznys

Prodejny pracovního oblečení pod značkou Ardon najdeme zejména na Moravě. S pomocí franšízantů chtějí posílit postavení i v Čechách.

kosmetika a drogerie | 28.02.2022

Máme za sebou rok plný výzev a změn

„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

potraviny a tabák | 16.02.2022

Otevíráme obchod s kávou a čajem

Specializované prodejny značky Oxalis jsou podnikatelskou příležitostí i do menších měst. Jakou podporu franšízor nabízí?

bydlení a domácnost | 07.02.2022

Franšíza nejen pro stavebníky

Franšízanty Maxeco se stávají podnikatelé hledající nové příležitosti i spokojení zákazníci. Co všechno ovlivňuje jejich byznys?

potraviny a tabák | 02.02.2022

Otevíráme obchod s uzeninou

Značka Chodura s více jak 100letou tradicí má na trhu 23 poboček, 9 z nich provozují franšízanti. Jaké vlastnosti u nich poskytovatel licence hledá?

lékárny a zdraví | 31.01.2022

Restart gastroprovozů díky novému směru

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.

kosmetika a drogerie | 05.01.2022

Nos na byznys

Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?

potraviny a tabák | 17.12.2021

Podnikání tváří v tvář zákazníkům

Síť prodejen tisku a tabáku Relay má na trhu 143 poboček. Rozjet podnikání s ní lze takřka ihned. A bez velké investice.

lékárny a zdraví | 24.11.2021

Zákazníkům na dosah osobně i online

Vedení společnosti Nutriadapt momentálně zaměstnává navazování spolupráce s velkými firmami a zdravotními pojišťovnami i rozšiřování franšízové sítě.

obchod - různé | 22.11.2021

Trh s konopnými produkty bude růst

„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.

obchod - různé | 15.11.2021

OMV slaví 30 let v Česku

V současnosti má síť čerpacích stanic u nás 140 poboček. Příležitost k podnikání nabízí i franšízovým partnerům. Jak velká na ně čeká investice?

potraviny a tabák | 01.11.2021

Dobře upečený byznys

Franšízový koncept Náš chléb vaše pekárna nabízí zájemcům o licence 2 typy franšíz. Kolik musí investovat?

lékárny a zdraví | 11.10.2021

S novým názvem do nové etapy

Expanze v krajských krajích, a to zejména v Čechách. Takové cíle má franšízová síť „jsme Fitness Food Menu“.

lékárny a zdraví | 27.09.2021

Kila dolů, byznys nahoru

Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?

móda pro děti a dospělé | 22.09.2021

Byznys zaměřený na děti

Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.

potraviny a tabák | 17.09.2021

Ze zaměstnankyně majitelkou

Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.

bydlení a domácnost | 13.09.2021

Čeká nás redesign poboček i expanze

„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.

móda pro děti a dospělé | 06.09.2021

Byznys na míru

Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.

kosmetika a drogerie | 12.07.2021

Byznys stovky vůní

Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?

1
3
4
5
další  
posledni